De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

Discussies over het nieuws en de politiek.

Moderators: Memmem, Moderafo's

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

Berichtdoor coby6 » 03 aug 2018 10:15

Optimatus schreef:En welke profetie zou dat precies zijn?

Van Jeremiah Johnson.

Jeremiah knew very little about Trump when he wrote these words: "I was in a time of prayer several weeks ago when God began to speak to me concerning the destiny of Donald Trump in America. The Holy Spirit spoke to me and said, 'Trump shall become My trumpet to the American people, for he possesses qualities that are even hard to find in My people these days. Trump does not fear man nor will he allow deception and lies to go unnoticed. I am going to use him to expose darkness and perversion in America like never before, but you must understand that he is like a bull in a china closet.'

"'Many will want to throw him away because he will disturb their sense of peace and tranquility, but you must listen through the bantering to discover the truth that I will speak through him. I will use the wealth that I have given him to expose and launch investigations searching for the truth. Just as I raised up Cyrus to fulfill My purposes and plans, so have I raised up Trump to fulfill my purposes and plans prior to the 2016 election. You must listen to the trumpet very closely for he will sound the alarm, and many will be blessed because of his compassion and mercy. Though many see the outward pride and arrogance, I have given him the tender heart of a father that wants to lend a helping hand to the poor and the needy, to the foreigner and the stranger.'"

Yoshi

Re: De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

Berichtdoor Yoshi » 03 aug 2018 10:44

Iedereen kan natuurlijk zo'n profetie uit zijn duim zuigen. Helaas nemen ze nooit de verantwoordelijkheid wanneer het nonsens blijkt te zijn.

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Re: De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

Berichtdoor Optimatus » 03 aug 2018 16:02

coby6 schreef:Van Jeremiah Johnson.

Jeremiah knew very little about Trump when he wrote these words: "I was in a time of prayer several weeks ago when God began to speak to me concerning the destiny of Donald Trump in America. The Holy Spirit spoke to me and said, 'Trump shall become My trumpet to the American people, for he possesses qualities that are even hard to find in My people these days. Trump does not fear man nor will he allow deception and lies to go unnoticed. I am going to use him to expose darkness and perversion in America like never before, but you must understand that he is like a bull in a china closet.'

"'Many will want to throw him away because he will disturb their sense of peace and tranquility, but you must listen through the bantering to discover the truth that I will speak through him. I will use the wealth that I have given him to expose and launch investigations searching for the truth. Just as I raised up Cyrus to fulfill My purposes and plans, so have I raised up Trump to fulfill my purposes and plans prior to the 2016 election. You must listen to the trumpet very closely for he will sound the alarm, and many will be blessed because of his compassion and mercy. Though many see the outward pride and arrogance, I have given him the tender heart of a father that wants to lend a helping hand to the poor and the needy, to the foreigner and the stranger.'"


Ik dacht dat je een Bijbelse profeet bedoelde, maar je komt met een of andere nitwit die baarlijke nonsens uitkraamt.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Yoshi

Re: De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

Berichtdoor Yoshi » 03 aug 2018 16:05

Hoe dan ook, de volgende Trump rel is er al weer. Meneer vond het nodig om te liegen over zijn ontmoeting met de britse koningin. :-({|=

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

Berichtdoor coby6 » 03 aug 2018 17:12

Optimatus schreef:Ik dacht dat je een Bijbelse profeet bedoelde, maar je komt met een of andere nitwit die baarlijke nonsens uitkraamt.

:mrgreen: een Bijbelse profeet die het heeft over Trump? Misschien ergens in een Bijbelcode.
Maar het is wel een olifant in een porseleinkast.
https://www.ad.nl/buitenland/ko-colijn- ... ~a300f3f5/

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

Berichtdoor coby6 » 04 aug 2018 10:33

Yoshi schreef:Hoe dan ook, de volgende Trump rel is er al weer. Meneer vond het nodig om te liegen over zijn ontmoeting met de britse koningin. :-({|=

Dan moeten ze ook niet zo zeuren. Wat maakt het nou uit of ie een kwartiertje te laat is. Hij zet zich tenminste in voor minder ongelukken op de weg.
https://www.ad.nl/auto/trump-logica-min ... ~a094238c/

Gebruikersavatar
elbert
Moderator
Berichten: 8804
Lid geworden op: 26 mei 2004 13:00

Re: De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

Berichtdoor elbert » 04 aug 2018 20:03

Pcrtje schreef:Ik weet bijna niets van economie. Hoe zit dit precies? Als de VS een schuld hebben bij Japan en Japan heeft een schuld bij de VS, dan staan ze in zekere zin quitte, toch? Behalve als de schuld van de een groter is dan die van de ander.
Meestal zijn het (grote) beleggers die schuldpapieren kopen. Het is dus vaak niet zo dat (alleen) landen elkaars schuldpapieren bezitten, maar (ook) meerdere beleggers. Daarom zijn verhalen als: "als China de stekker eruit trekt is het met de VS afgelopen", ook volslagen onzin. Zo simpel werkt het gelukkig niet: er zijn veel meer partijen (groot en klein) bij betrokken.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

Yoshi

Re: De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

Berichtdoor Yoshi » 04 aug 2018 20:24

coby6 schreef:Dan moeten ze ook niet zo zeuren. Wat maakt het nou uit of ie een kwartiertje te laat is. Hij zet zich tenminste in voor minder ongelukken op de weg.
https://www.ad.nl/auto/trump-logica-min ... ~a094238c/

Dus hij mag liegen? Moreel verwerpelijk gedrag wat bovendien schadelijk is voor de relatie met GB is prima omdat hij zich inzet voor minder ongelukken op de weg....

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

Berichtdoor coby6 » 04 aug 2018 20:59

Yoshi schreef:Dus hij mag liegen? Moreel verwerpelijk gedrag wat bovendien schadelijk is voor de relatie met GB is prima omdat hij zich inzet voor minder ongelukken op de weg....

Dat was een geintje hoor. Hij wil gewoon stinkende auto's die het milieu vervuilen.

Yoshi

Re: De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

Berichtdoor Yoshi » 04 aug 2018 21:00

coby6 schreef:Dat was een geintje hoor. Hij wil gewoon stinkende auto's die het milieu vervuilen.

Sorry, had artikel niet gelezen. Nu valt het kwartje.

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Re: De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

Berichtdoor Optimatus » 05 aug 2018 13:40

Het falende buitenlands beleid van Trump in een mooie samenvatting: http://frontbencher.nl/het-oude-noord-koreaanse-liedje/
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

de passant
Sergeant
Sergeant
Berichten: 322
Lid geworden op: 15 okt 2014 12:16

Re: De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

Berichtdoor de passant » 22 aug 2018 11:28

Komt er eindelijk schot in de zaak?
https://www.elsevierweekblad.nl/america ... nt-639164/

Katlheen
Majoor
Majoor
Berichten: 1885
Lid geworden op: 08 okt 2005 15:56

Re: De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

Berichtdoor Katlheen » 22 aug 2018 19:06

Nou ja, als Trump wordt afgezet, dan krijgen we de vice-president als president. Daar zit links dragend Europa en USA ook niet op te wachten, dus dan zullen alle pijlen daar wel op worden gericht.
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Yoshi

Re: De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

Berichtdoor Yoshi » 04 sep 2018 20:17

Na dit artikel ben ik wel zeer benieuwd naar dit nieuwe boek;
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2518641 ... een-idioot

de passant
Sergeant
Sergeant
Berichten: 322
Lid geworden op: 15 okt 2014 12:16

Re: De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

Berichtdoor de passant » 06 sep 2018 10:13

Er schijnt een "groep" te zijn die trump van het begaan van al te grote blunders en rampzalige beslissingen probeert te behoeden, in de New York Times is een ingezonden stuk verschenen van een anonieme auteur , waarin Trump beschreven staat als ongeschikt voor zijn functie.
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b3a87964/


Terug naar “Actualiteit & Politiek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten