Open brief aan Mark Rutte

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3464
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Open brief aan Mark Rutte

Berichtdoor benefietdiner » 21 okt 2014 14:26

Afbeelding



Wij gepensioneerden zijn nu echt helemaal nijdig, hoe is het in hemels naam mogelijk dat de Eerste en Tweede kamer er mee instemmen dat als een gezin naar het land van herkomst wil gaan,
WIJ, NEDERLANDERS, de vliegreis, de verhuiskosten betalen en ze dan nog maandelijks € 600,-- tot hun dood toesturen!!!!
Wat ging er mis tijdens deze beslissing?? Over de kinderbijslag maar te zwijgen.....

Maar wij stel sukkels betalen de volle mep voor de zorgpremie, we betalen ook de € 360,-- eigen risico, terwijl buitenlandse werknemers maar € 69,-- per maand betalen en geen eens eigen risico!

Maar het kan nog gekker hoor Mark, dat weet jij ook wel, we geven de man die brand stichtte op Schiphol, waarbij 10 mensen omkwamen, gewoon een schadevergoeding (lees afkoopsom) van € 47.800,--
Hij had onterecht vast gezeten hij was maar een illegaal....en die moet je koesteren toch Mark? Want deze mensen protesteren niet tegen het WANBELEID van dit kabinet.
Maar 19 Maart bracht de uitslag .... niks huidige politieke partijen ......
Nou Mark, kun je rekenen, reken er dan maar niet op......
En gelukkig blijkt na de verkiezingen..... een keiharde afstraffing voor jouw en je zittende verkwanselaars.

Weet je wat ook echt schandalig was?
Dat D66, GroenLinks proberen, om in het Turks stemmen te krijgen ........ hoe laag kun je nog zakken? Dus doe mij en de rest van de Nederlandse bevolking een heel groot plezier, pak je koffers en rot op uit het Catshuis en neem a.u.b. de hielenlikkers van je regeringspartij mee...

Vooral geen liefs van mij!

Je mag ook jonger dan 65 zijn om dit te lezen...misschien leer je hier nog iets uit ?

Hallo allemaal,
Een Nederlandse 65 plusser spreekt!!!!!!
Ik heb hard gewerkt sinds mijn 14de. ik deed 40 - en soms tot 70 u per week en dat meer dan 40 jaar lang.
Ik verdiende redelijk geld, maar had mijn baan of mijn salaris niet geërfd en ik werkte om dààr te komen waar ik vandaag ben.
Als je de economie bekijkt, lijkt het nu geen goed moment te zijn, gepensioneerde te worden.
Maar ik heb geen keuze, ik ben gepensioneerde.
Ik ben het beu, om te horen, dat ik "mijn rijkdom moet verdelen" onder mensen die mijn vorm van werk-ethiek niet kennen.
Ik ben het beu om te horen, dat de regering het geld dat ik verdiend heb, van mij wil afpakken - desnoods met geweld ??-
Ik ben het beu te horen dat ik mijn zuur verdiende centjes moet afstaan aan de 5 of meer kindjes van Ronaldo, Ivanojev, Rachied en Mohamed die bij hun moeder in het thuisland leven en die hier 900 euro werkloze steun of O.C.M.W. opstrijken.
Ik ben het beu , dat men mij vertelt, dat ik mijn levensstandaard moet verlagen om zodoende de verwarming van de planeet tegen te gaan terwijl de US het vertikt om de Kyoto-overeenkomst te tekenen en China meer CO² uitstoot per inwoner, dan heel mijn straat.
Ik ben het beu, verteld te krijgen, dat drugverslaafden zieken zijn en dat ik hen moet helpen, hen ondersteunen en ze medisch laten behandelen, en dat ik zou moeten betalen voor de schade, die zij bij zichzelf aanrichten.
Te velen onder ons, die geen verantwoording voor hun leven en acties nemen, ik ben dat werkelijk beu.

Maar ik ben heel erg blij, dat ik 65 plusser ben ...... want ….. nu hoef ik mij niet meer verantwoordelijk te voelen, voor wat anderen van deze wereld maken.
Ik heb echter wel te doen met de volgende generaties.
Deze kreet zal waarschijnlijk niet alom gepubliceerd worden, behalve als wij het zelf doen.
Dit is dus uw kans, om het verschil te maken.
Ik ben 65plusser en deed voluit mijn deel, nu ben ik moe.

Lock&Stock

Re: OPEN BRIEF AAN MARK RUTTE ....

Berichtdoor Lock&Stock » 21 okt 2014 14:41

Babyboomer gezeur

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: OPEN BRIEF AAN MARK RUTTE ....

Berichtdoor Mortlach » 21 okt 2014 14:55

benefietdiner schreef:OPEN BRIEF AAN MARK RUTTE ....

Afbeelding



Wij gepensioneerden zijn nu echt helemaal nijdig, hoe is het in hemels naam mogelijk dat de Eerste en Tweede kamer er mee instemmen dat als een gezin naar het land van herkomst wil gaan,
WIJ, NEDERLANDERS,


Hier ben ik gestopt met lezen.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3751
Lid geworden op: 24 aug 2008 15:23
Locatie: Aggenebbishausen
Contacteer:

Re: OPEN BRIEF AAN MARK RUTTE ....

Berichtdoor JeeWee » 21 okt 2014 15:14

Afbeelding
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

Lock&Stock

Re: OPEN BRIEF AAN MARK RUTTE ....

Berichtdoor Lock&Stock » 21 okt 2014 15:20

Nu ben ik best rechts van het midden, dat krijg je na 10 jaar tussen de Marokkanen. Maar ik ben minstens zo allergisch voor dit soort hysterisch gezeur. Helemaal omdat deze persoon tenminste nog een redelijk normaal pensioen heeft. Ik werk minstens zo hard, maar ik moet maar afwachten de regeling te krijgen die benefietdiner heeft.
Laatst gewijzigd door Lock&Stock op 21 okt 2014 15:21, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
mealybug
Generaal
Generaal
Berichten: 6823
Lid geworden op: 09 jul 2012 20:15
Locatie: iKapa

Re: OPEN BRIEF AAN MARK RUTTE ....

Berichtdoor mealybug » 21 okt 2014 15:20

Daar komt straks nog 53.000.000.000 bij voor Climategate !

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3751
Lid geworden op: 24 aug 2008 15:23
Locatie: Aggenebbishausen
Contacteer:

Re: OPEN BRIEF AAN MARK RUTTE ....

Berichtdoor JeeWee » 21 okt 2014 15:23

Afbeelding
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

Lock&Stock

Re: OPEN BRIEF AAN MARK RUTTE ....

Berichtdoor Lock&Stock » 21 okt 2014 15:27

Afbeelding

:D

Anoniem_89

Re: Open brief aan Mark Rutte

Berichtdoor Anoniem_89 » 23 okt 2014 20:11

benefietdiner schreef:...WIJ, NEDERLANDERS...



Er zijn ook wel werkenden allochtonen, of zeg ik iets nieuws?
Doe niet zo achterlijk man. #-o

Mijn vader is hier met NIETS begonnen. Hij wist zijn eigen naam niet eens.
Was HBO afgestudeerd na een aantal jaar en heeft zich rot gewerkt om voor mij te kunnen zorgen.

Meer details zal ik besparen..
Dat er een probleem met Marokkanen is zal ik zeker niet ontkennen.
Helaas hoor je nooit iets over NEDERLANDSE AUTOCHTONEN die graaien... Kan er tientallen noemen.. Daar hoor je nooit iemand over.. :-&

mohamed

Re: Open brief aan Mark Rutte

Berichtdoor mohamed » 23 okt 2014 20:35

Jawel hoor, indien betrapt krijgen die ook hun straf.

Gebruikersavatar
mealybug
Generaal
Generaal
Berichten: 6823
Lid geworden op: 09 jul 2012 20:15
Locatie: iKapa

Re: OPEN BRIEF AAN MARK RUTTE ....

Berichtdoor mealybug » 23 okt 2014 20:38

JeeWee schreef:Afbeelding


Ja lachen voor hem, hij geeft het uit, de burger mag het ophoesten..

Anoniem_89

Re: Open brief aan Mark Rutte

Berichtdoor Anoniem_89 » 23 okt 2014 20:51

mohamed schreef:Jawel hoor, indien betrapt krijgen die ook hun straf.


Kuch kuch.. nee hoor;
kijk maar naar opastelten.. liegt de boel bij elkaar over verboden bijbaantjes.. staat wel een topic op geenstijl.. daar wordt niet tegen opgetreden.. een minister die KEIHARD liegt..
Net als Tapsterk.. eh plasterk.. over dat de VS heel veel in ons landje had afgeluisterd..owwww dat bleek NL zelluf gedaan te hebben.. wat apart dat je daar nooit wat over hoort..
Of Bert v/d roest die dronkenlap die geld gestolen heeft uit de kas van daklozen.. 40.000 euro.. tja niet vervolgd????
Oh en dan hebben we nog wilma verver, belangenverstrengeling... wat apart allemaal dat er geen straffen uitgedeeld zijn.. en dan hebben we ook nog kameel eurlings... ging een gezin stichten.. maar ondertussen gaat hij werken bij KLM cargo... wat apart,, dan is hij inmiddels daar weg na een half miljard euro verlies ofzo? en heeft hij nog geen gezin.. wat een arme drommel he... bijna medelijden...
En nog heel veel meer achterlijke figuren die aangepakt hadden mogen worden.. maar dat lees je niet, of je ziet het niet.. wat apart, geen journalist die kritisch is in dat opzicht... wereldnieuws.. maar je hoort ze niet.. hoezo persvrijheid?
Ohja en mark rukker die zegt in 2008 dat hij het zat is dat de auto steeds als melkkoe inzet wordt.. video hiervan kan ik wel geven... nu in 2014 is het zo ontzettend duur geworden.. en hij denkt, dikke vinger naar NL.. ik krijg op deze manier mijn baantje wel bij de EU..beloven ze tienduizend extra banen... ja in 2040.. hahhahahahaha 2040... dan is hij al dood of in de 80.. ja triest hoor, heel erg triest...

(staat allemaal slecht geschreven, maar had het nog ergens staan, dus is gekopieerd en geplakt ;)

Anoniem_89

Re: Open brief aan Mark Rutte

Berichtdoor Anoniem_89 » 23 okt 2014 20:56

Afbeelding

Gebruikersavatar
mealybug
Generaal
Generaal
Berichten: 6823
Lid geworden op: 09 jul 2012 20:15
Locatie: iKapa

Re: OPEN BRIEF AAN MARK RUTTE ....

Berichtdoor mealybug » 23 okt 2014 21:38

JeeWee schreef:Afbeelding


Rutte's lach duurde niet lang

http://www.refdag.nl/nieuws/politiek/ne ... t_1_864281

Fijn, die EU .
En die rolkoffertjes maar vangen
http://www.youtube.com/watch?v=iK8ue7-Shpc

Anoniem_89

Re: Open brief aan Mark Rutte

Berichtdoor Anoniem_89 » 23 okt 2014 21:43

"Een onaangename verrassing"

Als het niet zo triest was kon ik om zo'n reactie lachen ](*,)


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 87 gasten