PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Discussies over het nieuws en de politiek.

Moderators: Memmem, Moderafo's

xsidd
Majoor
Majoor
Berichten: 1510
Lid geworden op: 20 mei 2011 16:35

Re: PVV Wilders heeft 10 jaar en twee dagen gelijk gehad.

Berichtdoor xsidd » 08 okt 2014 21:12

#Bambi

Hoe kan je dat aantonen, dat allah, niet de ware God is? Het woord allah, betekent God. Ik sta open voor kritiek, dus overtuig me als je wilt? :)

Gebruikersavatar
mealybug
Generaal
Generaal
Berichten: 6823
Lid geworden op: 09 jul 2012 20:15
Locatie: iKapa

Re: PVV Wilders heeft 10 jaar en twee dagen gelijk gehad.

Berichtdoor mealybug » 08 okt 2014 21:21

xsidd schreef:#Bambi

Hoe kan je dat aantonen, dat allah, niet de ware God is? Het woord allah, betekent God. Ik sta open voor kritiek, dus overtuig me als je wilt? :)

Omdat niet Ismael, maar Izak het kind van de blofte was, denk ik.
Volgens de Islam werd niet Izak maar Ismael bijna geofferd.
Op de plek waar nu die rotskoepel staat.
Het is de God van Abraham, Izak en Jakob, em niet Abraham, Ismael en Ezau.

mohamed

Re: PVV Wilders heeft 10 jaar en twee dagen gelijk gehad.

Berichtdoor mohamed » 08 okt 2014 21:45

Volgens Paulus waren de joden die Christus verwerpen (geestelijke) nakomelingen van Hagar.

Galaten 4
20 Doch ik wilde, dat ik nu bij u tegenwoordig was, en mijn stem mocht veranderen; want ik ben in twijfel over u.
21 Zegt mij, gij, die onder de wet wilt zijn, hoort gij de wet niet?
22 Want er is geschreven, dat Abraham twee zonen had, een uit de dienstmaagd, en een uit de vrije.
23 Maar gene, die uit de dienstmaagd was, is naar het vlees geboren geweest; doch deze, die uit de vrije was, door de beloftenis;
24 Hetwelk dingen zijn, die andere betekenis hebben; want deze zijn de twee verbonden; het ene van de berg Sinaï, tot dienstbaarheid barende, hetwelk is Agar;
25 Want dit, namelijk Agar, is Sinaï, een berg in Arabië, en komt overeen met Jeruzalem, dat nu is, en dienstbaar is met haar kinderen.

Bambi

Re: PVV Wilders heeft 10 jaar en twee dagen gelijk gehad.

Berichtdoor Bambi » 08 okt 2014 22:37

xsidd schreef:#Bambi

Hoe kan je dat aantonen, dat allah, niet de ware God is? Het woord allah, betekent God. Ik sta open voor kritiek, dus overtuig me als je wilt? :)

allah is de god die door Mohamed is beschreven.
Die allerlei dingen tegen hem gezegd heeft, die lijnrecht tegen de Bijbel ingaan.
Dat is allah.
En al betekent het woord allah, hetzelfde als God, dan is het niet dezelfde persoon.
Of denk jij dat allah die zegt dat de Heere Jezus een profeet is en Mohamed nog belangrijker is dan Hem, dezelfde is als God die zegt dat de Heere Jezus Zijn zoon is?
Nee, allah die tegen Mohamed sprak was de duvel en tot die allah bidden de moslims.

xsidd
Majoor
Majoor
Berichten: 1510
Lid geworden op: 20 mei 2011 16:35

Re: PVV Wilders heeft 10 jaar en twee dagen gelijk gehad.

Berichtdoor xsidd » 08 okt 2014 23:19

#Mealbug
#Bambi

Allebei bedankt voor de info!

Bambi

Re: PVV Wilders heeft 10 jaar en twee dagen gelijk gehad.

Berichtdoor Bambi » 09 okt 2014 03:14

xsidd schreef:#Mealbug
#Bambi

Allebei bedankt voor de info!

Geen dank.
Heb nog enkele antwoorden in de vragenrubriek gevonden, die eigenlijk op hetzelfde neer komen:

http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/118 ... een------/

http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/192 ... uw-visie-/

http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/382 ... om-god-en/

http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/346 ... -zo------/

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3465
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: PVV Wilders heeft 10 jaar en twee dagen gelijk gehad.

Berichtdoor benefietdiner » 09 okt 2014 10:31

Dit is de wereld op zijn kop

Afbeelding

PVV-leider Geert Wilders vindt het onbegrijpelijk dat het Openbaar Ministerie (OM) hem ervan verdenkt strafbare uitspraken over Marokkanen te hebben gedaan.
http://www.ad.nl/ad/nl/30561/Geert-Wild ... -kop.dhtml

Geert Wilders heeft 100% gelijk.
Wat zijn dat voor mensen daar bij het Openbaar Ministerie. Hebben die een bord voor hun hoofd of niet, ja toch.
Minder Islam waaronder Marokkanen in Nederland.

Gebruikersavatar
mealybug
Generaal
Generaal
Berichten: 6823
Lid geworden op: 09 jul 2012 20:15
Locatie: iKapa

Re: PVV Wilders heeft 10 jaar en twee dagen gelijk gehad.

Berichtdoor mealybug » 09 okt 2014 11:07

''Wilders kreeg geen steun van andere fractievoorzitters, maar eiste een hoofdelijke stemming over zijn voorstel. Hij heeft daar volgens de regels van de Kamer ook recht op. Vervolgens verwierp een overgrote meerderheid in de Kamer het voorstel van Wilders en de zijnen.

Wilders eiste al eerder verwijdering van de Koran van het bureau van de Kamervoorzitter maar kreeg ook toen nul op het rekest. Volgens Wilders heeft terreurgroep Islamitische Staat het vrije westen de oorlog verklaard en beroept zich daarbij op de Koran. 'Een oorlogsverklaring, een license to kill.'

SGP-leider Kees van der Staaij zei in een aparte stemverklaring dat ook wat de SGP betreft er geen Koran op de tafel van Van Miltenburg hoeft te staan. Maar wat Wilders woensdagochtend deed is volgens Van der Staaij misbruik van procedures in de Tweede Kamer om een punt te maken. Om die reden stemde de SGP tegen.''

Bron : telegraaf


En alweer gaat de letter voor de geest, bij wijze van spreken.
Zo stemt de SGP dus VOOR de Koran op tafel.

Onbegrijpelijk.

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3751
Lid geworden op: 24 aug 2008 15:23
Locatie: Aggenebbishausen
Contacteer:

Re: PVV Wilders heeft 10 jaar en twee dagen gelijk gehad.

Berichtdoor JeeWee » 09 okt 2014 11:16

benefietdiner schreef: Geert Wilders heeft 100% gelijk

Ja hoor :mrgreen:
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

Gebruikersavatar
mealybug
Generaal
Generaal
Berichten: 6823
Lid geworden op: 09 jul 2012 20:15
Locatie: iKapa

Re: PVV Wilders heeft 10 jaar en twee dagen gelijk gehad.

Berichtdoor mealybug » 09 okt 2014 11:30

JeeWee schreef:Ja hoor :mrgreen:

Fijn dat je het er eindelijk eens mee eens bent.

antoon

Re: PVV Wilders heeft 10 jaar en twee dagen gelijk gehad.

Berichtdoor antoon » 09 okt 2014 11:36

De belendende percelen van ons huis staan in brand, en wij moeten onderdak verlenen aan de bewoners, logisch tot zover, toch schuilt het gevaar dat met de toestroom van asielzoekers er aanhangers van extreem geweld binnen sijpelen, echter ook Wilders heeft geen pasklare oplossing.

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3465
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: PVV Wilders heeft 10 jaar en twee dagen gelijk gehad.

Berichtdoor benefietdiner » 09 okt 2014 12:27

mealybug schreef:Maar wat Wilders woensdagochtend deed is volgens Van der Staaij misbruik van procedures in de Tweede Kamer om een punt te maken. Om die reden stemde de SGP tegen.''

Bron : telegraaf


En alweer gaat de letter voor de geest, bij wijze van spreken.
Zo stemt de SGP dus VOOR de Koran op tafel.

Onbegrijpelijk.

Ja dat vind ik echt hypocriet van Kees.

Samsom had in 2011 in NRC Handelsblad gezegd dat Marokkaanse jongeren een „etnisch monopolie” op straatoverlast hadden.
Spekman had in 2008 tegen Vrij Nederland gezegd: „De Marokkanen die niet willen deugen, moet je vernederen, voor de ogen van hun eigen mensen.”
Volgens het OM hadden Samsom en Spekman het „over gedrag en niet over ras”.

Wilders heeft gezegd: ‘wilt u meer of minder Marokkanen’ uiteraard met het zelfde doel als Samsom en Spekman.

OM is ook hypocriet.

Wilders heeft weer gelijk: de wereld op zijn kop.

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Re: PVV Wilders heeft 10 jaar en twee dagen gelijk gehad.

Berichtdoor Optimatus » 09 okt 2014 13:56

Een jaartje de cel in betekent dat hij waarschijnlijk drie weken op 's lands kosten opgesloten zit. Het lijkt me dan wel verstandig dat hij in Vught komt te zitten, daar zitten ook andere extremisten.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

xsidd
Majoor
Majoor
Berichten: 1510
Lid geworden op: 20 mei 2011 16:35

Re: PVV Wilders heeft 10 jaar en twee dagen gelijk gehad.

Berichtdoor xsidd » 09 okt 2014 14:04

Wilders kan op sommige punten gelijk hebben, maar zijn aanpak werkt niet mijns inziens.

Door alleen benoemen van problemen, kom je er niet, en wat dan wel het plan mag wezen, vraag ik me soms af...

De reden waarom er vaak Marokanen mee gemoeid zijn is, omdat ze vrijwel geen, leiding en aansturing hebben gehad, van hun ouders.

Ik geloof zelf dat door goed te doen, je het kwaad overwint. Dus deel eens wat koeken uit in de buurt, aan jongeren, en ik verzeker je dat ze dat zeer op prijs stellen.

Gewoon openheid... Denk iemand dat ze daar bang voor zijn? ;) Ze zijn heel direkt, en dat geeft sommige mensen een vervelend gevoel. En als iemand nu zegt, doe dat eerst zelf dan, met die koeken...

Ik heb het inmiddels 3 keer uitgedeeld, en de band word steeds beter in de buurt. Er worden geen fietsventieltjes eruit gedraaid,en het is rustig in de buurt. In dit alles heeft God me erdoor heen geholpen, anders was het niet mogelijk geweest.

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3751
Lid geworden op: 24 aug 2008 15:23
Locatie: Aggenebbishausen
Contacteer:

Re: PVV Wilders heeft 10 jaar en twee dagen gelijk gehad.

Berichtdoor JeeWee » 09 okt 2014 15:29

xsidd schreef: De reden waarom er vaak Marokanen mee gemoeid zijn is, omdat ze vrijwel geen, leiding en aansturing hebben gehad, van hun ouders


...en wij hen jarenlang links hebben laten liggen en kansen hebben onthouden omdat ze Ahmed of Samir heten.
Wij hadden immers ons eigen wereldje? Wat nou: mijn broeders hoeder? Niks daarvan, ze zijn moslim, spreken onze taal slecht of met een accent...
Kortom: geef mensen geen kansen, geen baan, geen inkomen, geen respect en ze gaan het nemen.

Laten we eerst de fout eens bij ons zelf gaan zoeken.
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...


Terug naar “Actualiteit & Politiek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten