PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Discussies over het nieuws en de politiek.

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23591
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Berichtdoor Marnix » 04 dec 2023 15:48

benefietdiner schreef:Het is jammer dat je zo verblind bent Marnix en veel christenen met jou.
David Maasbach brengt het hart van de islam onder woorden en is de bron waar alle moslims uit putten ook waar jij contact mee hebt.


Tja ik zou het zelfde tegen jou kunnen zeggen. Dan ben ik toch liever verblind door het goede dan door haat.... :roll:

En dat je een ietwat discutabele kerkleider als Maasbach moet aanhalen op je gelijk te onderstrepen is ook wel een zwaktebod. Omdat bijna alle gewone predikanten het niet met je eens zijn.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23591
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Berichtdoor Marnix » 04 dec 2023 16:13

Gruezi schreef:Een belangrijk verschil hierin is wel dat jij een man bent, dat spreekt in je voordeel. Als vrouw ben je kwetsbaarder en worden er heel snel dingen geroepen die jij waarschijnlijk nooit gehoord hebt. Althans, ik ga er vanuit dat jij nooit 'kech' bent genoemd, of dat ze dingen benoemden die ze met jou wilden doen en daarna met je moeder, en dan hup door naar het vrijdaggebed. Wij gingen overigens naar de Gereformeerde Gemeenten die de kk-kerk werd genoemd. Tja.
Mijn man werd in zijn gezicht gespuugd want hij is een kk-Jood. U zegt het maar.
Ik denk dat we het er wel over eens kunnen zijn dat een persoonlijke ervaring (de positieve van jou, en de minder positieve van mijzelf) niet de norm is. Er zijn absoluut gematigde moslims, één ervan staat dicht bij mij, maar er is geen gematigde islam. Dat is iets wat wel duidelijk mag zijn.


Mijn vrouw fietste ook dagelijks langs de moskee en heeft ook nooit een belediging gehad. Verder, als er gematigde moslims zijn is er ook een gematigde islam want die moslims noemen zich gewoon islamitisch. Maar zien ook dingen in de context van een bepaalde tijd, nemen misschien ook niet alles uit de koran letterlijk. Maar jij kan niet beoordelen dat ze geen moslims zijn omdat ze een gematigde koers varen. Wat overigens een heel groot deel van de wereld doet. Niet voor niets is er zoveel verdeeldheid in de islamitische wereld, tussen soennieten en shiieten, hebben ze in sommige landen wel godsdienstvrijheid en in andere landen niet, op sommige plekken strenge regels en op andere plekken niet.

En verder is het erg makkelijk om dit soort dingen te roepen als orthodox christen maar daar hoor je bijna hetzelfde, alleen hoeven wij het niet uit te voeren omdat God rechter zal zijn en zijn vijanden zal vernietigen.

Nogmaals, er bestaan er wel wat die schelden en een paar die in naam van Allah een aanslag willen plegen of zo maar van het overgrote deel heb je totaal geen last, kan je prima mee praten en samenleven. En die nuance hoor je niet bij Wilders.




Eh, is dit een retorische vraag?! Anders zou ik hier eens kijken. [/quote]

De vraag was niet voor jou maar voor Benefietdiner. En ik vroeg het met af voor ons land. Hoeveel aanslagen hebben we de afgelopen 10 jaar gehad vanuit die hoek? Ik kan me alleen de aanslag op de tram in Utrecht herinneren, door een individueel met psychische problemen en geradicaliseerd gedachtegoed. Werd door de moslimgemeenschap overal veroordeeld, die organiseerden zelfs stille tochten en zo. Kortom een voorbeeld van een radicale gek en dat je nooit kan zeggen: Zie je wel, zo zijn ze allemaal diep in hun hart.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Gruezi
Verkenner
Verkenner
Berichten: 68
Lid geworden op: 22 aug 2023 13:06
Locatie: CH

Re: PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Berichtdoor Gruezi » 04 dec 2023 16:43

Oh, sorry, ik wist niet dat je niet mag reageren op vragen voor anderen.
Jij noemt de aanslag op de tram; daar zou ik nog de moord op Theo van Gogh aan willen toevoegen en bijvoorbeeld de enorme reeks aan incidenten bij bv HaCarmel in Amsterdam. Nee, dat hoeft niet perse als terrorisme gezien te worden en daar is Godzijdank nooit een dode gevallen, en ja, het werd vaak gebracht dat het allemaal te maken had met verwardheid etc., maar de dreiging lijkt me duidelijk. Hoe we er mee omgaan, is een keuze.
Als voorbeeld: de politie in Amsterdam zei doodleuk tegen mijn partner: dan moet u ook geen keppeltje dragen, dat zorgt voor onrust bij wat conservatieve jongeren hier. Zo kun je alles wegschrijven.

Ik snap je punt wel, hoor, daar niet van. Ik ben het in grote delen ook echt met je eens.
Maar ik denk ook dat we in Europa echt alert moeten blijven, ook al is het voor die kleine groep extremen. Het feit dat er in Nederland (nog) weinig gebeurt, wil niet zeggen dat het niet broedt. Ik denk dat Nederland gezegend is met een alerte veiligheidsdienst en tot nu toe niet zo dom is geweest wijkagenten etc weg te bezuinigen.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23591
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Berichtdoor Marnix » 04 dec 2023 16:56

Gruezi schreef:Oh, sorry, ik wist niet dat je niet mag reageren op vragen voor anderen.
Jij noemt de aanslag op de tram; daar zou ik nog de moord op Theo van Gogh aan willen toevoegen en bijvoorbeeld de enorme reeks aan incidenten bij bv HaCarmel in Amsterdam. Nee, dat hoeft niet perse als terrorisme gezien te worden en daar is Godzijdank nooit een dode gevallen, en ja, het werd vaak gebracht dat het allemaal te maken had met verwardheid etc., maar de dreiging lijkt me duidelijk. Hoe we er mee omgaan, is een keuze.
Als voorbeeld: de politie in Amsterdam zei doodleuk tegen mijn partner: dan moet u ook geen keppeltje dragen, dat zorgt voor onrust bij wat conservatieve jongeren hier. Zo kun je alles wegschrijven.


Je mag best op vragen voor anderen reageren, maar ik vroeg wanneer er de afgelopen 10 jaar in Nederland sprake was geweest van islamitische terreur. Eerst kwam je met een lijst met allemaal dingen buiten Nederland en nu met iets van 20 jaar geleden. Als je een vraag wil beantwoorden is het handig om de vraag wel eerst even goed te lezen ;-)

Ik snap je punt wel, hoor, daar niet van. Ik ben het in grote delen ook echt met je eens.
Maar ik denk ook dat we in Europa echt alert moeten blijven, ook al is het voor die kleine groep extremen. Het feit dat er in Nederland (nog) weinig gebeurt, wil niet zeggen dat het niet broedt. Ik denk dat Nederland gezegend is met een alerte veiligheidsdienst en tot nu toe niet zo dom is geweest wijkagenten etc weg te bezuinigen.


Natuurlijk moet je alert zijn op extremisme. Dat lijkt me uitstekend. Mijn enige punt is dat je dan niet alle moslims op 1 grote hoop moet gooien en moet roepen dat ze allemaal hetzelfde zijn.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Gruezi
Verkenner
Verkenner
Berichten: 68
Lid geworden op: 22 aug 2023 13:06
Locatie: CH

Re: PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Berichtdoor Gruezi » 05 dec 2023 10:47

Marnix schreef:Je mag best op vragen voor anderen reageren, maar ik vroeg wanneer er de afgelopen 10 jaar in Nederland sprake was geweest van islamitische terreur. Eerst kwam je met een lijst met allemaal dingen buiten Nederland en nu met iets van 20 jaar geleden. Als je een vraag wil beantwoorden is het handig om de vraag wel eerst even goed te lezen ;-)

Da's waar, het was ook een te lange dag, dat moet ik niet doen.

Van Gogh was zeker 20 jaar geleden, maar dat gedoe met dat restaurant is wel degelijk heel recent.
Het antisemitisme met bijbehorende incidenten is extreem toegenomen de afgelopen jaren, zeker ook na 7 oktober. Dat valt dan uiteraard niet onder terrorisme, en komt ook lang niet allemaal in het nieuws. Dat besef ik mij terdege. Toch komen de roots van die incidenten veelal uit de islamitische hoek. Dit zeg ik zonder de hele bende over één kam te scheren, laat ik dat nog maar eens onderstrepen voor de duidelijkheid.
Het voelt soms echter net of we wachten tot het een keer echt misgaat (hier bedoel ik een aanslag op grote schaal mee. Op persoonlijk vlak voelt het voor mensen natuurlijk wel degelijk als een aanslag).

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23591
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Berichtdoor Marnix » 05 dec 2023 13:43

Gruezi schreef:
Van Gogh was zeker 20 jaar geleden, maar dat gedoe met dat restaurant is wel degelijk heel recent.
Het antisemitisme met bijbehorende incidenten is extreem toegenomen de afgelopen jaren, zeker ook na 7 oktober. Dat valt dan uiteraard niet onder terrorisme, en komt ook lang niet allemaal in het nieuws. Dat besef ik mij terdege. Toch komen de roots van die incidenten veelal uit de islamitische hoek. Dit zeg ik zonder de hele bende over één kam te scheren, laat ik dat nog maar eens onderstrepen voor de duidelijkheid.
Het voelt soms echter net of we wachten tot het een keer echt misgaat (hier bedoel ik een aanslag op grote schaal mee. Op persoonlijk vlak voelt het voor mensen natuurlijk wel degelijk als een aanslag).


Niet alles over één kam scheren is verstandig, sommige christenen zijn in het verleden namelijk ook heel goed geweest in antisemitisme :(

Momenteel zie je niet zoveel dingen die wijzen op een grote aanslag. In 2001 was er eentje in Amerika. In de tijd dat IS groot was waren er ook een aantal. Maar de laatste tijd lijken het in West-Europa alleen sporadisch wat doorgeslagen eenlingen te zijn.

Maar wat kunnen we dan doen en dan dus niet een hele religie, koran enz verbieden want dan pak je een veel te grote groep aan en werkt het alleen maar averechts
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3471
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Berichtdoor benefietdiner » 05 dec 2023 15:31

Nine eleven is voor mij duidelijk geworden dat er geen gematigde moslims of islam is. Natuurlijk ik weet wel dat dat een terreurgroep van extreem gelovige moslims waren de al-Qaida die met vliegtuigen de Twin Towers binnen vlogen. Maar wat ik toen zag en hoorde in de naast mijn gelegen islamitische woonwijk was onbeschrijfelijk. Die gematigde aardige moslims vierde uitbundig feest wat ik in de eerste uren niet goed begreep maar er later wel achter kwam. Die gematigde aardige moslim mensen lopen inderdaad niet voorop maar er wel achteraan Allahoe akbar. Het was voor hun een overwinning op de ongelovige christenen. Dit feest was niets anders dan een feest op een terroristische daad die gestraft dient te worden volgens Romeinen 13.

En van deze moslimmensen houd Marnix en houd hun de handen boven hun hoofd omdat Jezus gezegd heeft: heb uw vijanden lief. Een totaal verkeerde interpretatie.

De vraag is wel waarom komen er zoveel moslims en moskeeën in Nederland sinds de laatste 50 jaar. Zou dat een straf van God voor de Nederlanders kunnen zijn? Ik denk dat dit laatste wel eens het geval zou kunnen zijn vanwege de grote Godsverlating van de Nederlanders.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23591
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Berichtdoor Marnix » 05 dec 2023 17:23

benefietdiner schreef:Nine eleven is voor mij duidelijk geworden dat er geen gematigde moslims of islam is. Natuurlijk ik weet wel dat dat een terreurgroep van extreem gelovige moslims waren de al-Qaida die met vliegtuigen de Twin Towers binnen vlogen. Maar wat ik toen zag en hoorde in de naast mijn gelegen islamitische woonwijk was onbeschrijfelijk. Die gematigde aardige moslims vierde uitbundig feest wat ik in de eerste uren niet goed begreep maar er later wel achter kwam. Die gematigde aardige moslim mensen lopen inderdaad niet voorop maar er wel achteraan Allahoe akbar. Het was voor hun een overwinning op de ongelovige christenen. Dit feest was niets anders dan een feest op een terroristische daad die gestraft dient te worden volgens Romeinen 13.

En van deze moslimmensen houd Marnix en houd hun de handen boven hun hoofd omdat Jezus gezegd heeft: heb uw vijanden lief. Een totaal verkeerde interpretatie.


Dat jij een beeld schetst van enorme volksfeesten in de wijken in Nederlandse steden waar veel moslims wonen geeft al wel aan dat jij door zo'n bril kijkt dat ieder realiteitsbesef ver te zoeken is. Er is namelijk nergens iets over te vinden. In andere situaties heb je soms veel een klein clubje debielen, extremisten, jongeren met het gemiddelde iq van een hooligan die wat dingen roepen maar dat is opnieuw een ander verhaal. De aanslagen werden door westerse moslimorganisaties massaal veroordeeld maar natuurlijk probeer je de waarheid weer totaal te verdraaien zoals gewoonlijk. Dat de gematigde Benefietdiner niet bestaat is me inmiddels al wel duidelijk :-)


De vraag is wel waarom komen er zoveel moslims en moskeeën in Nederland sinds de laatste 50 jaar. Zou dat een straf van God voor de Nederlanders kunnen zijn? Ik denk dat dit laatste wel eens het geval zou kunnen zijn vanwege de grote Godsverlating van de Nederlanders.


Ja natuurlijk. En omdat we zo'n tolerante samenleving zijn. Of zou het misschien komen doordat we bepaalde klusjes niet meer wilden doen en daarom gastarbeiders naar Nederland haalden? En misschien ook wel omdat de kerken zich vooral op hun eigen gemeenten richten en totaal niet gastvrij zijn / naar buiten zichtbaar zijn? Ik hoorde vandaag nog een mooi verhaal over een moslim die naar Nederland kwam en nu voorganger is in een kerk. Dat was omdat er een andere voorganger was die met ze in gesprek ging.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Jesaja40
Kapitein
Kapitein
Berichten: 966
Lid geworden op: 27 jun 2017 10:38
Locatie: Het Gooi

Re: PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Berichtdoor Jesaja40 » 05 dec 2023 17:41

Marnix citeert:

Niet alles over één kam scheren is verstandig, sommige christenen zijn in het verleden namelijk ook heel goed geweest in antisemitisme :(


Helaas beste Marnix het waren de leiders van de kerken die het ongeletterde volk bewust dom hield. Dat antisemitisme is nog steeds springlevend en heeft een ander beschermjasje gekregen: "verdraagzaamheid en vergevingsgezindheid" wordt aan het Joodse volk opgedragen. Gerechtigheid moet maar via een internationaal strafhof geregeld worden. En omdat het internationaal gerechtshof niet neutraal is erkent Israël dat ook niet. Volkomen terecht naar mijn mening.

De dreiging van moslimzijde richting de Synagoge is zeer ernstig. Gematigde moslims? Bestaan die ook? Ik was in Jeruzalem toen er een aanslag dreigde. De politie trachtte iedereen in veiligheid te brengen. Ik observeerde de mensen om mij heen en zag de hatelijke glimlach op de gezichten van de moslims. Dat is een realiteit beste Marnix.

Vermoedelijk zal onze synagoge tijdelijk gesloten moeten worden vanwege de verhoogde dreiging die voor Nederland geldt.

Voor alle veiligheid, want je weet niet wie wel/niet te vertrouwen is, is het Joodse antwoord heel helder: alles over een kam scheren. Dat is de realiteit van nu.
Ik kreeg niets waar ik om vroeg. Ik kreeg alles wat ik nodig had.

Gebruikersavatar
Jesaja40
Kapitein
Kapitein
Berichten: 966
Lid geworden op: 27 jun 2017 10:38
Locatie: Het Gooi

Re: PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Berichtdoor Jesaja40 » 05 dec 2023 17:49

Gruezi citeert:

H
et feit dat er in Nederland (nog) weinig gebeurt, wil niet zeggen dat het niet broedt. Ik denk dat Nederland gezegend is met een alerte veiligheidsdienst en tot nu toe niet zo dom is geweest wijkagenten etc weg te bezuinigen.


Het broedt zeker in Nederland. De veiligheidswaarschuwingen op de Joden is vanochtend al verdubbeld. Het was al niet zo heel erf fris met antisemieten die de boel bekladden en ons na lopen te roepen.

Een extreem rechts geluid door de heer Wilders is daar een antwoord op. Houdt de nieuw te vormen regering daar rekening mee? Het zou zomaar uit kunnen pakken: het valt wel mee hoor. Dat is een blanco cheque uitschrijven die extremisten zullen verzilveren.
Ik kreeg niets waar ik om vroeg. Ik kreeg alles wat ik nodig had.

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3471
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Berichtdoor benefietdiner » 05 dec 2023 18:56

Je kunt zelf wel Google Marnix of het waarheid is wat ik zeg over: juichende moslims op Nine eleven. En overdenk eens wat Jesaja40 heden zegt vanaf 7 Oktober.
Je bent met een Achis blindheid geslagen 1 Samuël 29:3. Achis dacht dat hij David volkomen kon vertrouwen terwijl David hem bedroog op een vreselijke manier. Achis noemde David met zijn leugen en bedrog zelfs een Engel Gods 1 Samuël 29:9. Die vredelievende moslims doen bij jou precies het zelfde als David bij Achis deed. Maar de oversten van de Filistijnen (Palestijnen) hadden het bedrog van David wel in de gaten dat David over zou lopen in de strijd. Jij Marnix heeft dat niet in de gaten als het er op aan komt alle moslims voor Allah en Mohammed zijn profeet kiezen om jou hoofd en van alle christenen (ongelovige) er af te hakken en daarmee een hogere plaats in de hemel te krijgen.

Gebruikersavatar
Gruezi
Verkenner
Verkenner
Berichten: 68
Lid geworden op: 22 aug 2023 13:06
Locatie: CH

Re: PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Berichtdoor Gruezi » 05 dec 2023 19:26

Marnix schreef:Dat jij een beeld schetst van enorme volksfeesten in de wijken in Nederlandse steden waar veel moslims wonen geeft al wel aan dat jij door zo'n bril kijkt dat ieder realiteitsbesef ver te zoeken is. Er is namelijk nergens iets over te vinden.


Ik ben niet benefietdiner maar ik raad je aan beter te zoeken Marnix. NRC, de Volkskrant, de Groene Amsterdammer etc hebben er allemaal artikelen aan gewijd die nog steeds online staan. Ook een hoop over een specifiek groepje in Ede.
Overigens was het in mijn buurt evengoed feest. Ik kan me nog een interview op de radio herinneren waarin iemand doodleuk zei dat de aanslag terecht was. Ik probeer de audio te vinden en als dat lukt post ik dat.

Gebruikersavatar
Gruezi
Verkenner
Verkenner
Berichten: 68
Lid geworden op: 22 aug 2023 13:06
Locatie: CH

Re: PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Berichtdoor Gruezi » 05 dec 2023 19:32

Jesaja40 schreef:Dat antisemitisme is nog steeds springlevend en heeft een ander beschermjasje gekregen: "verdraagzaamheid en vergevingsgezindheid" wordt aan het Joodse volk opgedragen. Gerechtigheid moet maar via een internationaal strafhof geregeld worden. En omdat het internationaal gerechtshof niet neutraal is erkent Israël dat ook niet. Volkomen terecht naar mijn mening.

Eens. Als Israel moet wachten op een passende reactie vanuit het het ICC of de UN, bestaat het niet meer als er eindelijk een oordeel geveld is.

Jesaja40 schreef:Voor alle veiligheid, want je weet niet wie wel/niet te vertrouwen is, is het Joodse antwoord heel helder: alles over een kam scheren. Dat is de realiteit van nu.

Joden hebben nu inderdaad en helaas de luxe niet meer om anders te handelen. Ik vind dat na 'dit nooit meer' zeer pijnlijk en zorgelijk.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23591
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Berichtdoor Marnix » 05 dec 2023 23:04

Gruezi schreef:Ik ben niet benefietdiner maar ik raad je aan beter te zoeken Marnix. NRC, de Volkskrant, de Groene Amsterdammer etc hebben er allemaal artikelen aan gewijd die nog steeds online staan. Ook een hoop over een specifiek groepje in Ede.
Overigens was het in mijn buurt evengoed feest. Ik kan me nog een interview op de radio herinneren waarin iemand doodleuk zei dat de aanslag terecht was. Ik probeer de audio te vinden en als dat lukt post ik dat.


Prima. Ik kom weinig artikelen tegen en ik heb uitgebreid gegoogled. Ja, wel van een paar incidenten. Maar ik stelde dat de overgrote meerderheid de aanslagen afkeurt en een kleine groep tuig dat niet doet. Benefietdiner schetst een beeld van massale volksfeesten onder de moslim-Nederlanders en dat is grote flauwekul. En precies waar ik de vinger op probeer te leggen, wat Wilders ook doet: een hele groep het gedrag van een enkeling verwijten. Alle moslims uitmaken voor extremisten waar het een kleine minderheid betreft. Doordat soort haatzaaien polariseert de samenleving juist. Als alle PVV-stemmers voor racisten worden uitgemaakt is iedereen enorm verontwaardigd omdat dat polariserend, haatdragend enz zou zijn en terecht. Maar als alle moslims voor extremisten worden uitgemaakt mag dat geluid ook wel klinken.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23591
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Berichtdoor Marnix » 05 dec 2023 23:06

benefietdiner schreef:Je kunt zelf wel Google Marnix of het waarheid is wat ik zeg over: juichende moslims op Nine eleven. En overdenk eens wat Jesaja40 heden zegt vanaf 7 Oktober.
Je bent met een Achis blindheid geslagen 1 Samuël 29:3. Achis dacht dat hij David volkomen kon vertrouwen terwijl David hem bedroog op een vreselijke manier. Achis noemde David met zijn leugen en bedrog zelfs een Engel Gods 1 Samuël 29:9. Die vredelievende moslims doen bij jou precies het zelfde als David bij Achis deed. Maar de oversten van de Filistijnen (Palestijnen) hadden het bedrog van David wel in de gaten dat David over zou lopen in de strijd. Jij Marnix heeft dat niet in de gaten als het er op aan komt alle moslims voor Allah en Mohammed zijn profeet kiezen om jou hoofd en van alle christenen (ongelovige) er af te hakken en daarmee een hogere plaats in de hemel te krijgen.


Ik weet wel dat de gemiddelde moslim beter Nederlands spreekt dan jij hier doet. Je bent een racist en daar laat ik het bij want met mensen die zo door haat verblind zijn valt niet te praten. Ik praat liever met tien moslims dan met jou, die zijn doorgaans een stuk vriendelijker en minder haatdragend naar mij en anderen dan jij bent :-)

En ik sterf liever omdat ik Jezus volg dan dat ik wat Hij leert verloochen om mijn eigen leventje te willen redden.
Laatst gewijzigd door Marnix op 06 dec 2023 00:52, 3 keer totaal gewijzigd.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”


Terug naar “Actualiteit & Politiek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 92 gasten