Irak en ISIS

Discussies over het nieuws en de politiek.

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Re: Irak en ISIS

Berichtdoor Optimatus » 12 aug 2014 21:29

Je kunt je afvragen in hoeverre hier geen sprake is van "de overwinnaar schrijft de geschiedenis."
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3461
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Irak en ISIS

Berichtdoor benefietdiner » 13 aug 2014 07:39

mealybug schreef:Ik heb zo het idee dat we aan de vooravond staan van een helse tijd in het Midden Oosten.

Niet alleen in het Midden Oosten ook in Nederland

Wilders wil duizenden bij
nieuwe demo Schilderswijk

Afbeelding

http://www.ad.nl/ad/nl/1040/Den-Haag/ar ... wijk.dhtml

wie van de refoweb-ers durft er mee te loopt op 20 september
ik ben van de partij (niet direct van Geert Wilders) en loopt mee.

Afbeelding
https://www.opendoors.nl/vervolgdechris ... -irak/nun/

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Re: Irak en ISIS

Berichtdoor Tante Pollewop » 13 aug 2014 07:56

benefietdiner schreef:Niet alleen in het Midden Oosten ook in Nederland

Wilders wil duizenden bij
nieuwe demo Schilderswijk

Afbeelding

http://www.ad.nl/ad/nl/1040/Den-Haag/ar ... wijk.dhtml

wie van de refoweb-ers durft er mee te loopt op 20 september
ik ben van de partij (niet direct van Geert Wilders) en loopt mee.

Afbeelding
https://www.opendoors.nl/vervolgdechris ... -irak/nun/


Ik vind op zich een demonstratie tegen moslim-extremisme een prima idee. Alleen snap ik niet wat refo's daar gaan doen, en ik snap ook niet dat je je wilt associëren met Wilders.

Bambi

Re: Irak en ISIS

Berichtdoor Bambi » 13 aug 2014 08:09

benefietdiner schreef:wie van de refoweb-ers durft er mee te loopt op 20 september
ik ben van de partij (niet direct van Geert Wilders) en loopt mee.

Afbeelding
https://www.opendoors.nl/vervolgdechris ... -irak/nun/

Als je graag wil demonstreren, lijkt dit me een beter idee:

http://www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTER ... ISIS.dhtml

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3461
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Irak en ISIS

Berichtdoor benefietdiner » 13 aug 2014 08:12

Tante Pollewop schreef:Ik vind op zich een demonstratie tegen moslim-extremisme een prima idee. Alleen snap ik niet wat refo's daar gaan doen, en ik snap ook niet dat je je wilt associëren met Wilders.
Wilders is de man die al heel lang geroepen heeft dat het fout gaat en dat gaat het nu. Wilders is ook de man die in actie komt. De burgemeester Van Aartsen blijft gewoon op vakantie terwijl de Schilderswijk in Den Haag in brand staat. Ja hij komt dan nu terug maar het is niet van harten, sterker nog hij staat achter de moslims en je weet wat die allemaal uitvreten. Zeg alsjeblieft niet dat er gematigde moslims zijn want dan heb je een bord voor je hooft.
En refo’s……… die blijven meestal van een afstandje kijken wat er gebeurt.
Wat zijn dat een flauwe mensen zeg……. zo louw zo niet zo koud als een klop ijs en dan later zeggen hoe het moeten zijn. ](*,)

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3461
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Irak en ISIS

Berichtdoor benefietdiner » 13 aug 2014 08:15

Bambi schreef:Als je graag wil demonstreren, lijkt dit me een beter idee:

http://www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTER ... ISIS.dhtml

Is ook goed maar de brandhaard is Den Haag de Schilders wijk daar moet je zijn daar wordt momenteel een kalifaat gevestigd !
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Re: Irak en ISIS

Berichtdoor Tante Pollewop » 13 aug 2014 08:29

benefietdiner schreef:Wilders is de man die al heel lang geroepen heeft dat het fout gaat en dat gaat het nu. Wilders is ook de man die in actie komt.
Wilders is een populistische politicus, die inspeelt op de angsten van het klootjesvolk.

benefietdiner schreef:De burgemeester Van Aartsen blijft gewoon op vakantie terwijl de Schilderswijk in Den Haag in brand staat. Ja hij komt dan nu terug maar het is niet van harten, sterker nog hij staat achter de moslims en je weet wat die allemaal uitvreten.
Ja joh, Van Aartsen is zelf gewoon een moslim! 8)

benefietdiner schreef:Zeg alsjeblieft niet dat er gematigde moslims zijn want dan heb je een bord voor je hooft.
Er zijn gematigde moslims. <:)

benefietdiner schreef:En refo’s……… die blijven meestal van een afstandje kijken wat er gebeurt.
Wat zijn dat een flauwe mensen zeg……. zo louw zo niet zo koud als een klop ijs en dan later zeggen hoe het moeten zijn. ](*,)

Van die laatste zin begrijp ik überhaupt helemaal niets vanwege een gebrek aan fatsoenlijke formulering.
Lekker makkelijk hè, schelden op moslims en refo's. Maar verder ben je vast heel erg vreedzaam.
Laatst gewijzigd door Tante Pollewop op 13 aug 2014 08:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
mona
Majoor
Majoor
Berichten: 1990
Lid geworden op: 04 mei 2012 21:06

Re: Irak en ISIS

Berichtdoor mona » 13 aug 2014 08:47

benefietdiner schreef:En refo’s……… die blijven meestal van een afstandje kijken wat er gebeurt.
Wat zijn dat een flauwe mensen zeg……. zo louw zo niet zo koud als een klop ijs en dan later zeggen hoe het moeten zijn.
Nou nou! Ik ken een heel aantal refo's die op hun knieën de hemel bestormen voor hun broeders en zusters onder vervolging, en menige traan laten van pijn in hun hart om wat deze mensen overkomt.
En daarnaast ruimhartig doneren aan geld voor hulp, wat door Open Doors of andere organisaties verleend wordt.
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand,
hoe staat het met mijn binnenkant?

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3461
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Irak en ISIS

Berichtdoor benefietdiner » 13 aug 2014 08:56

mona schreef:Nou nou! Ik ken een heel aantal refo's die op hun knieën de hemel bestormen voor hun broeders en zusters onder vervolging, en menige traan laten van pijn in hun hart om wat deze mensen overkomt.
En daarnaast ruimhartig doneren aan geld voor hulp, wat door Open Doors of andere organisaties verleend wordt.
Is zeker waar maar……. het is bid en werk hé.
En dat werk dat zie ik niet.

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Re: Irak en ISIS

Berichtdoor Tante Pollewop » 13 aug 2014 09:02

Ik heb niets met rücksichtslos extremisme.
Het is op het domme af.

Zolang jij niet bereid bent samen te leven met andere Nederlanders, is er een probleem.
Zolang extremistische moslims niet bereid zijn samen te leven met andere Nederlanders, is er een probleem.

Gebruikersavatar
mona
Majoor
Majoor
Berichten: 1990
Lid geworden op: 04 mei 2012 21:06

Re: Irak en ISIS

Berichtdoor mona » 13 aug 2014 09:38

benefietdiner schreef:Is zeker waar maar……. het is bid en werk hé.
En dat werk dat zie ik niet.
Wat bedoel je precies met 'werk'? Mee doen aan een demonstratie? Of stemmen op Wilders? Ik ben benieuwd waar je dan aan denkt.
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand,
hoe staat het met mijn binnenkant?

Gebruikersavatar
mona
Majoor
Majoor
Berichten: 1990
Lid geworden op: 04 mei 2012 21:06

Re: Irak en ISIS

Berichtdoor mona » 13 aug 2014 09:41

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand,
hoe staat het met mijn binnenkant?

Gebruikersavatar
elbert
Moderator
Berichten: 8814
Lid geworden op: 26 mei 2004 13:00

Re: Irak en ISIS

Berichtdoor elbert » 13 aug 2014 09:48

mona schreef:Isis is een project van Zionisten:

http://politiek.thepostonline.nl/2014/0 ... zionisten/
Onthutsend. ](*,)
Dit is blijkbaar hoe "gematigde moslims" omgaan met hun extremistische geloofsgenoten: geef Israël de schuld.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

Gebruikersavatar
parsifal
Majoor
Majoor
Berichten: 2146
Lid geworden op: 28 jan 2003 10:48
Locatie: Stockholm

Re: Irak en ISIS

Berichtdoor parsifal » 13 aug 2014 09:55

mona schreef:Isis is een project van Zionisten:

http://politiek.thepostonline.nl/2014/0 ... zionisten/


Dus eigenlijk waren die lui met ISIS vlaggen tijdens Gaza demonstraties pro-Israel. Interessant.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
[...] "Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3461
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Irak en ISIS

Berichtdoor benefietdiner » 13 aug 2014 10:07

mona schreef:Wat bedoel je precies met 'werk'? Mee doen aan een demonstratie? Of stemmen op Wilders? Ik ben benieuwd waar je dan aan denkt.
Ora-et-Labora
Heel eenvoudig gezegd. Bidden is goed maar je kunt ook kwalijk bidden.
Je kunt dus biddend vragen of God je brood wilt geven en verder rustig afwachten of dat brood je in de armen valt. Dat is verkeerd bidden. Je moet aan het werk gaan om dat brood te verdienen en vragen of dat gezegend mag worden door een brood te verkrijgen. Zie Mattheüs 6

Ik stem niet direct op Wilders maar hij geeft wel een goed voorbeeld om in actie te komen en daarom ga in 20 september naar de Schilders wijk.
Reformatorische mensen zijn zo vaak stil ……. Kijken de kat uit de boom …… weten veelal het onder worden te brengen maar ……… niets doen of een ander de kastanjes uit het vuur te laten halen.
Je weet de geschiedenis toch van sadrag mesag en abednego ….. kijk dat bedoel ik.
Afbeelding


Terug naar “Actualiteit & Politiek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten