Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3913
Lid geworden op: 25 sep 2013 14:56

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor ineke-kitty » 06 mei 2014 17:12

hettys

Matth.18:6 gaat dus over kinderen; moet je eens tegen die Moslims zeggen die christelijke kinderen gekruisigd hebben in Syrie.
Het zou beter zijn dit soort lui een molensteen om de hals te leggen en hen in de diepste zee te gooien.

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor Boerin » 06 mei 2014 17:22

Flight schreef:
Totdat je met een betrouwbare bron komt die jouw beweringen staven moet 'schijnt' natuurlijk 'blijkt' zijn!!!


Kan het verder niet vinden, alleen dit:
http://www.cnn.com/2014/05/01/world/mea ... cifixions/
There's been no evidence of actual crucifixion, a painful form of execution in which victims were bound or nailed through the hands and feet to a heavy wooden cross and left to suffer until death.

All three men in Raqqa were shot in the head prior to being affixed to crosses. The displays of their bodies appear to be largely symbolic acts by ISIS followers against members of their own Sunni Muslim sect for perceived acts of treason.

"ISIS needs to attach meaning to their killing. Simply murdering in a state of constant warfare is void of value, so they must attach a message or propaganda to what they are doing," Barzegar says.

Hier nog een:
http://www.breathecast.com/articles/chr ... lam-15371/
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

hettys
Majoor
Majoor
Berichten: 2356
Lid geworden op: 11 jan 2006 21:33

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor hettys » 06 mei 2014 17:51

ineke-kitty schreef:hettys

Matth.18:6 gaat dus over kinderen; moet je eens tegen die Moslims zeggen die christelijke kinderen gekruisigd hebben in Syrie.
Het zou beter zijn dit soort lui een molensteen om de hals te leggen en hen in de diepste zee te gooien.


Nee, Matt 18 gaat niet over kinderen, het gaat over 'geringen' die zijn geworden als een kind, door gelovig te worden.

En er zijn geen kinderen gekruisigd. Stel dat christenen moslims gedood hadden, wat regelmatig gebeurd dan roep je weer dat ze niet wedergeboren waren. HAHAHA
Het meten met 2 maten.

Je gelooft louche internetsites als het jou zo uitkomt. Maar goed, je boodschap is wel duidelijk.

De andere wang toekeren, daar moet je nog even op oefenen.
Ook gif is geschapen.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3913
Lid geworden op: 25 sep 2013 14:56

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor ineke-kitty » 06 mei 2014 18:00

Hettys

Matth.18 gaat niet over kinderen??????

Matth. 18:2 " En Jezus een kindeken tot Zich geroepen hebbende, stelde dat in het midden van hen.
Matth.18:1-6 gaat over KINDEREN, want zegt vers 6: Maar zo wie EEN van deze KLEINEN, die in Mij geloven, ergert, laat staan KRUISIGT, het ware hem nutter, dat een molensteen aan zijn hals gehangen en dat hij verzonken ware in de diepte der zee.

Ga de boel niet verdraaien zeg. Maar dat doe je voortdurend, dus zeg ik maar even WAT er werkelijk staat.

En hoezo: "je gelooft louche internetsites als het jou zo uitkomt".

Ik heb de BEELDEN gezien mevrouw, en die zijn WERELDWIJD te zien op internet.

Stop jij je hoofd maar diep in het zand.

rotterdam
Generaal
Generaal
Berichten: 4636
Lid geworden op: 07 aug 2013 07:24

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor rotterdam » 06 mei 2014 18:10

ineke-kitty schreef:en die zijn WERELDWIJD te zien op internet.


geef eens een link ?

Anoniem_89

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor Anoniem_89 » 06 mei 2014 18:20

Waar je je eerder druk om zou moeten maken is de Etnobom.
Scheelt dat de hele wereld hier niks over zegt in het nieuws.
Want dit moet geheim blijven..
http://en.wikipedia.org/wiki/Ethnic_bioweapon
http://www.apfn.org/apfn/ethnicbomb.htm

Als jullie binnen nu en enkele jaren mij hier niet terugzien dan moeten jullie weten dat de VS mij is komen 'ophalen'..
Zeg tegen mijn vrouw dat ik van haar hou en dat ik zo snel mogelijk probeer thuis te komen (zover dat lukt).
Helaas als je Etnobom of etnobomb in google wilt typen staat er geen automatisch aanvullen bij, dit maakt het dus nog interessanter..

Het ga jullie allemaal goed in deze tijd..
Het gaat er dus om dat er een bom is waarmee je een bepaald ras kan uitmoorden.
Een ieder die iets van die 'genen' in zich heeft zal sterven (bepaalde bevolkingsgroep dus).

Ik heb zo'n gevoel dat Ineke-Ki... ik bedoel "iemand" dit goed nieuws gaat vinden.. maar jullie moeten het volgende weten;

Efeze 6,12
want wij hebben niet te worstelen tegen bloed en vlees, maar tegen de overheden, tegen de machten, tegen de wereldbeheersers dezer duisternis, tegen de boze geesten in de hemelse gewesten.

rotterdam
Generaal
Generaal
Berichten: 4636
Lid geworden op: 07 aug 2013 07:24

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor rotterdam » 06 mei 2014 18:56

ineke-kitty schreef:benefietdiner

Het is toch bekend dat de meeste [dure] hotels, en verschillende bedrijven in bezit zijn van de Arabieren in de UK?

Nu is daar dus ook de voedselketen Subway bijgekomen, in ieder geval is de ham op 'bevel' van de moslims verboden.


jokkebrok - http://www.subway.nl/nl

Bambi

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor Bambi » 06 mei 2014 19:02

Anoniem_89 schreef:Efeze 6,12
want wij hebben niet te worstelen tegen bloed en vlees, maar tegen de overheden, tegen de machten, tegen de wereldbeheersers dezer duisternis, tegen de boze geesten in de hemelse gewesten.

't Is alleen zo jammer, dat die boze geesten vaak mensen gebruiken, om hun snode plannen uit te voeren.
Ook de mensen die angst zaaien worden door die geesten gebruikt.

Anoniem_89

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor Anoniem_89 » 06 mei 2014 19:46

ineke-kitty schreef:benefietdiner

Het is toch bekend dat de meeste [dure] hotels, en verschillende bedrijven in bezit zijn van de Arabieren in de UK?

Nu is daar dus ook de voedselketen Subway bijgekomen, in ieder geval is de ham op 'bevel' van de moslims verboden.

rotterdam schreef:jokkebrok - http://www.subway.nl/nl


En hier;
http://subway.co.uk/menu/subs/breakfast/default.aspx

zoek op 'pork'.. het is niet verboden hoor..

hettys
Majoor
Majoor
Berichten: 2356
Lid geworden op: 11 jan 2006 21:33

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor hettys » 06 mei 2014 20:59

ineke-kitty schreef:Hettys

Matth.18 gaat niet over kinderen??????

Matth. 18:2 " En Jezus een kindeken tot Zich geroepen hebbende, stelde dat in het midden van hen.
Matth.18:1-6 gaat over KINDEREN, want zegt vers 6: Maar zo wie EEN van deze KLEINEN, die in Mij geloven, ergert, laat staan KRUISIGT, het ware hem nutter, dat een molensteen aan zijn hals gehangen en dat hij verzonken ware in de diepte der zee.

Ga de boel niet verdraaien zeg. Maar dat doe je voortdurend, dus zeg ik maar even WAT er werkelijk staat.

Blijkbaar kun jij niet in de een context lezen of snap je niet wat er staat.

In Lucas en Marcus staat precies dezelfde tekst. Kijk even of daar kinderen in voorkomen. Het gaat absoluut niet over kinderen. het woord "kinderen" komt niet eens in de grondtekst voor in de context van die molensteen.
Jij vertrouwd op een ouwe vertaling en je vertrouwd op onbetrouwbare internetsites.

Het woord kind is ´teknon ` in het grieks. Het woord voor mensen die als klein worden gezien in Matt 18 is mikro. Dat gaat niet over kinderen, dus niet over `teknon`

En je gelooft dat jij het goede geloof hebt. Komt het ooit in je op dat je het misschien op één puntje misschien wel es fout hebt?




En hoezo: "je gelooft louche internetsites als het jou zo uitkomt".


Dat heb je allang kunnen lezen. Je bron klopt voor geen meter. Maar aangezien jij dat niet wilt toegeven.. NEE er worden geen kinderen gekruisigd. dat is gelogen. Jij gelooft liever leugens, En dat is me al eerder opgevallen.



Ik heb de BEELDEN gezien mevrouw, en die zijn WERELDWIJD te zien op internet.

Stop jij je hoofd maar diep in het zand.


Dan kun jij mij die beelden laten zien. Graag een link.
Ook gif is geschapen.

Anoniem_89

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor Anoniem_89 » 06 mei 2014 22:20

zeau die hettys dat is me er eentje! :mrgreen:
Ben ook wel benieuwd naar de link..

En die bijbelstudies die alleen 'vrienden' op facebook mogen zien uhhh-smile

Hosea 4:6a
Mijn volk (lees: Anoniem_89) gaat te gronde door het gebrek aan kennis.

Misschien ook wel goed om toch die kennis te delen 8)

Gebruikersavatar
johannes1
Moderator
Berichten: 3142
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:13
Contacteer:

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor johannes1 » 07 mei 2014 11:06

Kunnen we weer lief doen tegen elkaar. En alleen inhoudelijk reageren op elkaar.
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3913
Lid geworden op: 25 sep 2013 14:56

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor ineke-kitty » 07 mei 2014 12:30

En dan de opmerking: " ook de mensen die angst zaaien worden door die geesten gebruikt" verwijzend naar Efeze 6,12, is buiten alle proporties , als zouden mensen die waarschuwen voor de Islam, zich zouden laten 'bedienen" door boze geesten.
Onacceptabel!

Gebruikersavatar
johannes1
Moderator
Berichten: 3142
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:13
Contacteer:

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor johannes1 » 07 mei 2014 12:32

Je zou ook kunnen zeggen dat de mensen van de islam gebruikt worden door die geesten. Maar net hoe je het leest.
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Bambi

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor Bambi » 07 mei 2014 12:33

ineke-kitty schreef:En dan de opmerking: " ook de mensen die angst zaaien worden door die geesten gebruikt" verwijzend naar Efeze 6,12, is buiten alle proporties , als zouden mensen die waarschuwen voor de Islam, zich zouden laten 'bedienen" door boze geesten.
Onacceptabel!

Ik had het niet over jou, maar over de mensen die die complotsites opzetten en allerlei waarheden verdraaien, om hun complottheorieën kloppend te kunnen houden.
Jij bent, in mijn ogen, alleen maar een goedgelovige ziel die erin trapt.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 88 gasten