Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Faramir

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor Faramir » 22 mei 2014 10:55

StillAwake schreef:Het aanwijzen van de fouten van de ander in plaats van zelf met oplossingen te komen is over het algemeen een zwaktebod.
De PvdA heeft er een website voor gemaakt om uit te leggen wie de "politieke vrienden" van Wilders zijn.
Is dat niet voornamelijk om te verbloemen dat ze zelf niet weten wat ze wél willen?

Het grappige was dat dat een vrienden van de PVV website was. Als we het dan over foute figuren hebben in de politiek hoeven we niet eens naar de vrienden van de PvdA te kijken, dat kunnen we gewoon een blik aan foute PvdA'ers opentrekken. Marcel van Dam (Exota-Affaire), Edward Brongersma (pleiter voor pedofilie), Peter Rehwinkel (verzon zelf een baantje in Barecelona om daar een paar jaar lang vakantie te vieren van het wachtgeld terwijl hij vrijwillig zijn burgemeesterschap eraan gaf), Bert van der Roest (steelt even 40.000 euro van de daklozenkrant) en zo kunnen we nog bladzijden doorgaan over foute PvdA politici.

Gebruikersavatar
JLIN
Verkenner
Verkenner
Berichten: 30
Lid geworden op: 04 nov 2013 12:30

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor JLIN » 25 mei 2014 14:15

Kijk zo'n uitspraak kan wat mij betreft niet, maar hij heeft later verduidelijkt dat hij op Criminele Marokkanen doelde. Echter zo'n foute tweet van Volkert waar ben je? Het land heeft je nodig van Thijs Romer vondt ik nog erger. Jammer dat de media hier geen aandacht aanbesteende, maarja de media is vooral D66 en Links niet objectief dus.
Carpe Diem

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7930
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor StillAwake » 09 dec 2014 16:22

Inmiddels is Wilders verhoord naar aanleiding van zijn opmerkingen.
Hij staat er nog steeds achter...
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 gasten