Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Discussies over het nieuws en de politiek.

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
elbert
Moderator
Berichten: 8804
Lid geworden op: 26 mei 2004 13:00

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor elbert » 12 jan 2017 12:35

De accounts van onze politici zijn eenvoudig te hacken: http://www.rtlnieuws.nl/nederland/polit ... n-politici
Ook het twitteraccount van Kees van der Staaij (SGP) is door RTL nieuws gehackt (om aan te tonen hoe makkelijk het is):
Kees van der Staaij ‏@keesvdstaaij

Dit account is lek en dus gevoelig voor hackers. Is getekend, @danielverlaan en @siebesietsma van @rtlnieuws. Zie: http://www.rtlnieuws.nl/nederland/polit ... n-politici
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3648
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor henkie » 13 jan 2017 09:36

Is het een hack of lagen de gegevens al op straat door een eerdere hack van LinkedIn, Adobe etc.?

Steinway
Verkenner
Verkenner
Berichten: 23
Lid geworden op: 15 sep 2016 11:03

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Steinway » 13 jan 2017 09:42

Is het een hack of lagen de gegevens al op straat door een eerdere hack van LinkedIn, Adobe etc.?


Als ik het 8 uur journaal van gisteren goed begreep had het inderdaad te maken met een eerdere hack van Linkedln.

Gebruikersavatar
schaapje
Generaal
Generaal
Berichten: 4536
Lid geworden op: 28 dec 2010 12:08

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor schaapje » 13 jan 2017 23:26

Hier een stukje van Franklin ter Horst:
Mahmoud Abbas en trawanten hebben ogenblikkelijk na het bekend worden van de resolutie al aangegeven hun terreur tegen Israel te zullen opvoeren wetend dat de wereld achter hen staat. De Palestijnse Autoriteit heeft gelijk ook een commissie in het leven geroepen om het International Criminal Court in te schakelen om alle Joodse bewoners in Samaria, Judea, het oostelijk deel van Jeruzalem, militairen en leden van de Israëlische regering voor dit gerechtshof te dagen op beschuldiging van bezetting van Palestijnse gebieden en terreur tegen Palestijnse burgers. Ook hebben ze de wereldgemeenschap opgeroepen tot een volledige boycot over te gaan van Israëlische bedrijven in de aloude Bijbelse gebieden en alle bedrijven wereldwijd die samenwerken met Israëlische bedrijven in deze gebieden. Het bewind in Ramallah ziet de resolutie als het bewijs dat zij het recht aan hun kant hebben staan en niet alleen tot een volledige boycot van Israël op te roepen maar tevens over te gaan tot een nieuw ronde van terreur.
Franklin ter Horst

Hier gaat het over dezelfde Mahmoud Abbas!
Lees is het nou goed? PLO een ambassade in het vatican?
https://www.breakingisraelnews.com/8196 ... IIgAoYJ.97
Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Johan100 » 13 jan 2017 23:45

Je leest het goed! Veelzeggend bericht vind ik.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3648
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor henkie » 14 jan 2017 12:29

schaapje schreef:Hier een stukje van Franklin ter Horst:
Mahmoud Abbas en trawanten hebben ogenblikkelijk na het bekend worden van de resolutie al aangegeven hun terreur tegen Israel te zullen opvoeren wetend dat de wereld achter hen staat. De Palestijnse Autoriteit heeft gelijk ook een commissie in het leven geroepen om het International Criminal Court in te schakelen om alle Joodse bewoners in Samaria, Judea, het oostelijk deel van Jeruzalem, militairen en leden van de Israëlische regering voor dit gerechtshof te dagen op beschuldiging van bezetting van Palestijnse gebieden en terreur tegen Palestijnse burgers. Ook hebben ze de wereldgemeenschap opgeroepen tot een volledige boycot over te gaan van Israëlische bedrijven in de aloude Bijbelse gebieden en alle bedrijven wereldwijd die samenwerken met Israëlische bedrijven in deze gebieden. Het bewind in Ramallah ziet de resolutie als het bewijs dat zij het recht aan hun kant hebben staan en niet alleen tot een volledige boycot van Israël op te roepen maar tevens over te gaan tot een nieuw ronde van terreur.
Franklin ter Horst


Ik zie geen bron op zijn site. Ben erg benieuwd...

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Johan100 » 14 jan 2017 12:49

Misschien is hij de bron wel na gedegen onderzoek? Misschien moeten we soms even verder kijken dan onze neus lang is! Als de NOS iets zegt vragen 'we' ook niet om een andere bron en slikken veel mensen het ook voor zoete koek. Bronnen zeggen trouwens ook niet altijd alles.
Hier kun je eens wat lezen en in dit topic zijn bronnen genoemd.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3648
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor henkie » 16 jan 2017 10:48

Johan100 schreef:Misschien is hij de bron wel na gedegen onderzoek? Misschien moeten we soms even verder kijken dan onze neus lang is! Als de NOS iets zegt vragen 'we' ook niet om een andere bron en slikken veel mensen het ook voor zoete koek. Bronnen zeggen trouwens ook niet altijd alles.
Hier kun je eens wat lezen en in dit topic zijn bronnen genoemd.


Het gedegen onderzoek is dan de bron. Daar ben ik dus benieuwd naar. Nu kun je niet verder kijken dan je neus lang is inderdaad.
Helaas, maar het lukt me niet alles voor zoete koek slikken dat een blogger de wereld in werpt. Zo heb ik wat twijfels bij zijn buitenaardse inzichten ("Alles wijst er op dat UFO’s en Aliens deel uitmaken maken van Lucifers plan met onze wereld"). Zijn website staat vol met dit soort duimzuigerij. Onbegrijpelijk dat je daar kritiekloos tegenover staat m.i.

Gebruikersavatar
schaapje
Generaal
Generaal
Berichten: 4536
Lid geworden op: 28 dec 2010 12:08

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor schaapje » 16 jan 2017 14:16

En heeft lucifer geen plan met onze wereld? In mijn Bijbel staat dat hij zeker wel een plan heeft, deze hele wereld veroveren met zijn wonderen, een ieder is vol verbazing "wie kan daar tegen oorlog voeren" zegt men en hij zal zelfs vuur uit de hemel doen komen. En daar hebben ze natuurlijk de NWO en een wereldreligie bij nodig. Nou dan zijn we al zeker naar op weg.

En waarom zou ter Horst dit uit zijn duim zuigen hij geeft er heel wat linken bij. Hij is niet de ENIGE christen-site die vermelding maakt van deze zaken die heel duidelijk in het wereldnieuws spelen want dat er buitenaards leven bestaat wordt steeds meer aanvaard als een feit.

Ik geloof niet in buitenaards leven maar wel dat er heel wat objecten in de hemel worden gezien en dat het demonisch is staat voor mij vast. Als je er zelf een hebt gezien dan praat en denk je wel anders.
In Lukas 21:11 staat dat er verschrikkelijke dingen gebeuren en grote tekenen vanuit de hemel plaats vinden.

{400 klokkenluiders met hoge positie}

Ook de manier waarop velen van hen hun verhaal doen, heeft mij doen nadenken. De ernst op de gezichten is duidelijk waar te nemen en bij een enkeling ook de angst. Mochten deze mensen liegen dan zijn het erg goeie acteurs. Maar vraag je af wat voor baat deze mensen erbij hebben om te liegen. Door naar voren te komen met hun verhaal stellen ze zich uiterst kwetsbaar op. Ze zetten hun sociale leven op het spel, en ook dat van hun familie, door de automatische ridiculisatie die hoort bij het alien/UFO onderwerp. Zijn deze mensen gewoon dom en misleid of weten ze meer dan jij en ik en zijn ze zo dapper om hun verhaal te vertellen aan de rest van de wereld?
bron
http://aliens-ufos.jouwweb.nl/bekenteni ... re-project

Maar dit onderwerp zal wel een taboe zijn.
Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Johan100 » 18 jan 2017 15:10

henkie schreef:

Het gedegen onderzoek is dan de bron. Daar ben ik dus benieuwd naar. Nu kun je niet verder kijken dan je neus lang is inderdaad.
Helaas, maar het lukt me niet alles voor zoete koek slikken dat een blogger de wereld in werpt. Zo heb ik wat twijfels bij zijn buitenaardse inzichten ("Alles wijst er op dat UFO’s en Aliens deel uitmaken maken van Lucifers plan met onze wereld"). Zijn website staat vol met dit soort duimzuigerij. Onbegrijpelijk dat je daar kritiekloos tegenover staat m.i.


Heb je dat tegen mij Henk, of bedoel je in het algemeen dat je niet begrijpt dat er mensen zouden zijn die hier kritiekloos tegenover staan?
Voor mezelf sprekend zie ik nu pas dat dit artikel op deze site staat, dus ik heb het nog niet kunnen beoordelen. Ik vind het ook totaal niet interessant eigenlijk en geloof zo ie zo niet dat er leven is op een andere planeet en ik denk ook niet dat afgevallen engelen zich voortbewegen met ongeïdentificeerde vliegende voorwerpen. Ik vind het overigens wel knap gevonden van je onder aan de inhoudsopgave, dat zou dan om één artikel gaan. Wat is er naast dit artikel volgens jou nog meer duimzuigerij?

Ik denk dat z'n beeld t.o.v. Israël redelijk juist is, dat is waar het me om ging. :wink:
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

blijblij
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1124
Lid geworden op: 29 dec 2010 10:09

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor blijblij » 19 jan 2017 11:19

de vormgeving van de website van Franklin zegt in mijn ogen al genoeg.
Op de een of andere manier krijgen fantasten, pseudowetenschappers, complotdenkers (kortom, gekkies...) het altijd voor elkaar om dat met een blik op een website duidelijk te maken. Ik moet bij dat soort websites altijd denken aan de opmaak van het blaadje van de Jehova's ;)

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor pindas83 » 23 jan 2017 20:03

Helaas niet meer zo opmerkelijk, verkrachting van een Zweedse vrouw, afgezien dan dat de walgelijke vertoning live op Facebook gevolgd kon worden.
En weer reppen de 'normale media' niet over de afkomst van de daders;

http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/ ... ok-zetten/

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3648
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor henkie » 23 jan 2017 23:53

schaapje schreef:...

Ik haak even af bij dit verhaal hoor... ](*,)

Johan100 schreef:Heb je dat tegen mij Henk, of bedoel je in het algemeen dat je niet begrijpt dat er mensen zouden zijn die hier kritiekloos tegenover staan?
Voor mezelf sprekend zie ik nu pas dat dit artikel op deze site staat, dus ik heb het nog niet kunnen beoordelen. Ik vind het ook totaal niet interessant eigenlijk en geloof zo ie zo niet dat er leven is op een andere planeet en ik denk ook niet dat afgevallen engelen zich voortbewegen met ongeïdentificeerde vliegende voorwerpen. Ik vind het overigens wel knap gevonden van je onder aan de inhoudsopgave, dat zou dan om één artikel gaan. Wat is er naast dit artikel volgens jou nog meer duimzuigerij?

Ik denk dat z'n beeld t.o.v. Israël redelijk juist is, dat is waar het me om ging. :wink:


Ik bedoel het in het algemeen maar in dit geval is het ook wel van toepassing op jou, denk ik. Ik lees geregeld van je dat je verder kijkt dan je neus lang is, niet alles voor zoete koek slikt, maar een van de belangrijkste regels om informatie te waarderen, lap je aan je laars. Namelijk: uit wat voor een bron komt bepaalde informatie. Een blog waardeer je anders dan een onderzoek van een hoogleraar, iemand die vooral onzin uitkraamt, wordt anders bekeken dan een onafhankelijk onderzoeksbureau. Enzovoorts. Waarmee natuurlijk niet is gezegd dat ook een fantast het een keer bij het juiste eind kan hebben ;-)

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor MoesTuin » 24 jan 2017 12:28

schaapje schreef:En heeft lucifer geen plan met onze wereld? In mijn Bijbel staat dat hij zeker wel een plan heeft, deze hele wereld veroveren met zijn wonderen, een ieder is vol verbazing "wie kan daar tegen oorlog voeren" zegt men en hij zal zelfs vuur uit de hemel doen komen. En daar hebben ze natuurlijk de NWO en een wereldreligie bij nodig. Nou dan zijn we al zeker naar op weg.

En waarom zou ter Horst dit uit zijn duim zuigen hij geeft er heel wat linken bij. Hij is niet de ENIGE christen-site die vermelding maakt van deze zaken die heel duidelijk in het wereldnieuws spelen want dat er buitenaards leven bestaat wordt steeds meer aanvaard als een feit.

Ik geloof niet in buitenaards leven maar wel dat er heel wat objecten in de hemel worden gezien en dat het demonisch is staat voor mij vast. Als je er zelf een hebt gezien dan praat en denk je wel anders.
In Lukas 21:11 staat dat er verschrikkelijke dingen gebeuren en grote tekenen vanuit de hemel plaats vinden.

{400 klokkenluiders met hoge positie}

Ook de manier waarop velen van hen hun verhaal doen, heeft mij doen nadenken. De ernst op de gezichten is duidelijk waar te nemen en bij een enkeling ook de angst. Mochten deze mensen liegen dan zijn het erg goeie acteurs. Maar vraag je af wat voor baat deze mensen erbij hebben om te liegen. Door naar voren te komen met hun verhaal stellen ze zich uiterst kwetsbaar op. Ze zetten hun sociale leven op het spel, en ook dat van hun familie, door de automatische ridiculisatie die hoort bij het alien/UFO onderwerp. Zijn deze mensen gewoon dom en misleid of weten ze meer dan jij en ik en zijn ze zo dapper om hun verhaal te vertellen aan de rest van de wereld?
bron
http://aliens-ufos.jouwweb.nl/bekenteni ... re-project

Maar dit onderwerp zal wel een taboe zijn.


Ik hoop dat je ten diepste wel gelooft in de Almachtige God en Vader die alles en deze hele wereld in Zijn Hand heeft.
Hoe en wat alles precies zal gaan dat weten we niet.
Al die verhalen e.d. houdt ik me niet mee bezig.
Het gaat erom dat je ziel beveiligd is in het kostbare Bloed van Christus , dat je Gelooft! en dan heb je helemaal niets te vrezen. Niets! Eeuwig leven wacht je (na een korte tijd van lijden, Eeuwig leven, stel je eens voor, hoe lang duurt Eeuwig in vergelijking met een mensenleven van 50, 60, 70, 80 of 90 jaar)
Veel begrijpen we niet, God overziet het geheel!
Dat mag je troosten en rust geven.
En laat je toch niet beinvloeden door al deze afschuwelijke theorieen die je enkel weg van Hem houden.
Lees in je bijbeltje en meer heb je niet nodig, dan de Vrede van God in je hart.

Wees over niets bezorgd, maar vraag God wat u nodig hebt en dank hem in al uw gebeden. Dan zal de vrede van God, die alle verstand te boven gaat, uw hart en gedachten in Christus Jezus bewaren.
Filippenzen 4:6-7

Wees niet bang, want ik ben bij je,
vrees niet, want ik ben je God.
Ik zal je sterken, ik zal je helpen,
je steunen met mijn onoverwinnelijke rechterhand.
Jesaja 41:10
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Johan100 » 24 jan 2017 13:51

Ik denk dat z'n visie op Israël aardig klopt, Henk. Ik heb, dat zie je nogmaals als je even terug leest, naar meerdere bronnen verwezen. Onterechte aantijging dus vlgns mij. Als er naar de leugenachtige mainstream media (met alle complottheorieën die daar ook gebezigd worden) verwezen wordt, dan hoor ik zelden iemand. Dat wordt (bijna) allemaal voor zoete koek geslikt.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.


Terug naar “Actualiteit & Politiek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten