Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Discussies over het nieuws en de politiek.

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
hans0166
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1466
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:30

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor hans0166 » 28 sep 2016 21:43

Boekenlezer schreef:Een opmerkelijk nieuwtje betreft het niet zozeer, maar waar moet ik het anders kwijt? Het is meer een bepaalde foto, die ik een paar keer gezien heb, en die ik even wil melden, omdat 'ie zo afschuwelijk is.


Een fanatieke mohammedaan met een getrokken mes. Alsof 'ie dat mes maar al te graag in je lijf zou willen steken, of in je keel of zo. Wat mij betreft een pure horror-foto.
Als dàt de manier is waarop een bepaald geloof gestimuleerd moet worden...? 8-[



die foto zegt helemaal niets....alleen maar dat ie van AFP is.
Deze man kan net zo goed net zijn worteltjes gaan schrappen.
Laat je toch niet zondermeer zo manipuleren door de pers. Je weet niet half hoeveel leugens en halve waarheden je voorgeschoteld krijgt.

Vergelijkbaar is die foto met dat verdronken jongetje een tijd geleden... zoals later bleek is dat dode lichaampje daar op dat strand gelegd door de pers om een beter resultaat te krijgen!!...

Gebruikersavatar
elbert
Moderator
Berichten: 8804
Lid geworden op: 26 mei 2004 13:00

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor elbert » 30 sep 2016 14:53

hans0166 schreef:Deze man kan net zo goed net zijn worteltjes gaan schrappen.
Natuurlijk, met een steekmes in een camouflagepak, waarom ook niet, dat doe ik ook altijd. ](*,)
Alhoewel je daar tegenwoordig betere middelen voor hebt dan een steekmes:
Afbeelding
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

blijblij
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1124
Lid geworden op: 29 dec 2010 10:09

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor blijblij » 02 okt 2016 17:24

http://www.ad.nl/amersfoort/oud-geval-s ... ~a2779267/

Uitstekende reactie van de huidige kerkenraad

tulp
Sergeant
Sergeant
Berichten: 380
Lid geworden op: 30 apr 2006 14:42

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor tulp » 03 okt 2016 08:00

blijblij schreef:http://www.ad.nl/amersfoort/oud-geval-seksueel-misbruik-in-amersfoortse-kerk-ontdekt~a2779267/

Uitstekende reactie van de huidige kerkenraad


Wat een mooi bericht blijblij. Dank je wel voor het delen.

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Boekenlezer » 07 okt 2016 18:31

Webshop haalt ’sexy boerka’ uit verkoop

Tsja, humor of creativiteit wordt niet erg gewaardeerd in de islam, dus dit verbaast mij niet. Maar naïeve seculieren hebben dat niet erg door. Die lijken te denken dat die anderen wel ongeveer net zo zullen denken als zij zelf. Het (voor hen) zeer verrassende is echter, dat er ook ingrijpend anders wordt gedacht door bepaalde andere mensen. Dat wil nog wel eens een grote verrassing zijn, als je zelf erg mainstream bent in je denken en beleven.
Of dit is natuurlijk gewoon een grap. Dan vraag ik mij alleen af waarom je iets eerst te koop zet, en het vervolgens onder zware druk van veel dreigementen blijkbaar uit de verkoop haalt.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Yoshi

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Yoshi » 07 okt 2016 18:37

Binnen het oude Perzië (het huidige Iran), wat toch wel islamitisch was was het niet ongebruikelijk dat vrouwen er appetijtelijk bij liepen. Dit pakje past wel in die traditie.

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Boekenlezer » 12 okt 2016 16:19

Op de radio hoorde ik er in de verte al over.
Kritiek om riante vertrekregeling Belastingdienst neemt verder toe

Mooi, dan weet ik ook waar die belastingaanslag van €400,-, die ik kort geleden dan toch maar betaald heb, goed voor is geweest. Dat geld konden sommigen daar goed gebruiken, vonden ze. Ik kon het zelf ook wel goed gebruiken. Door dat geintje sta ik nu aanmerkelijk meer rood dan wanneer ik dat niet had hoeven te dokken.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Yoshi

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Yoshi » 12 okt 2016 17:43

Al vroeg dit jaar kwamen er bij mijn werkgever opvallend weinig opdrachten meer voor bij de belastingdienst. Het geld was op was al in mei/juni duidelijk terwijl dat normaal pas in q4 is. Nu weten we dus waaraan het op is gegaan. Een paar mensen die ze gewoon strafrechtelijk moeten gaan vervolgen. Dit willen wij als samenleving niet langer dragen, dit soort verspillingen bij overheidsdiensten.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Mortlach » 14 okt 2016 15:42

Iemand op zoek naar een doos kleurpotloden voor de kleine?

http://www.colours-in-black.com/#en

Kost € 2600 maar dan heb je ook wat. Nog geen tientje per kleurpotlood.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Johan100 » 14 nov 2016 14:46

Visboer gooit kraam open op de a27 tijdens een lange file.
http://www.rtvnh.nl/nieuws/195274/slimm ... de-snelweg
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor MoesTuin » 16 nov 2016 21:49

hahaha geweldig!
Leuk bericht.....
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Johan100 » 17 nov 2016 22:13

Grappig, die rook uit die viskraam midden op de a27!
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor pindas83 » 21 nov 2016 21:32

http://nos.nl/artikel/2143847-turks-voo ... arige.html

Wat een misselijkmakende kliek daar in Turkije. Eerst misbruik, vervolgens ervoor zorgen dat zo n meisje het van haar leven niet vergeet door er mee te trouwen. ](*,) ](*,)

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Johan100 » 22 nov 2016 11:54

Ik wilde al een verzoek doen deze discussie te modereren, maar het is al gebeurt gelukkig.

Wat betreft het artikel: het is geen conspiracy, maar een analyse van een theorie die schijnbaar al veel langer bestond.

De uitkomst van die analyse is dat er aanwijzingen van mogelijke betrokkenheid zijn. Dus ik heb dan ook de woorden 'mogelijke betrokkenheid' gebruikt bij de link. Het is dan nogal storend als iemand binnen een minuut weet te vertellen hoe het zit, omdat diegene in de ICT werkt.

Maar ik vind dat niemand schuldig is zolang het tegendeel bewezen is.

Dus ik hoop dat er in het vervolg ook gemodereerd wordt op artikelen/opinies uit de massamedia waarin die of gene zomaar beschuldigd wordt en dan ook nog eens op grond van niks. (Poetin bijvoorbeeld, om maar iemand te noemen)

Dan moeten we daarin wel consequent zijn!
Laatst gewijzigd door Johan100 op 24 nov 2016 21:50, 2 keer totaal gewijzigd.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Tante Pollewop » 22 nov 2016 14:01

Opmerkelijk: Dit bericht over een 24-jarige man uit Voorthuizen die veroordeeld is voor ontucht met 3 jongens, waarvan er 2 nog geen 12 jaar waren.

Ik heb het zo te doen met die jongens. Op Rechtspraak.nl las ik dit: Onduidelijk is nog hoeveel schade dit op lange termijn zal veroorzaken. De ervaring leert dat deze schade vaak ernstig kan zijn. Het is maar de vraag in hoeverre deze jongens een verder normale en ongestoorde ontwikkeling in hun eigen seksualiteit kunnen en zullen hebben.

Er gaat zoveel verdriet en drama schuil achter zo'n bericht.

Ook op rechtspraak.nl:
Uit de rapporten die over de man zijn opgemaakt, blijkt dat er sprake is van een identiteitsprobleem. Dit probleem is onder andere veroorzaakt door een sociaal isolement, omdat de man bij zijn moeder wilde blijven om haar te beschermen tegen zijn vader. Ook is de seksuele geaardheid van de man afgekeurd door zijn ouders en de gemeenschap vanwege zijn strenge religieuze achtergrond. Vanuit de onderdrukking van allerlei gevoelens en behoeftes is er bij de man sprake geweest van seksueel grensoverschrijdend gedrag naar jongens toe.

Ook hier moet ik van huilen.


Terug naar “Actualiteit & Politiek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten