Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Discussies over het nieuws en de politiek.

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Mortlach » 12 mei 2017 14:14

Quasi2 schreef:Zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Gameverslaving. Valt toch wat tegen.


Ik dacht meer aan verslaving in het algemeen. Het klopt dat gameverslaving een vrij recent begrip is wat nog verder moet onderzocht. In de praktijk worden de 'zwaardere gevallen' vaak tussen andere verslaafden gezet (denk heroïne) als er wordt behandeld.

Daar ben je wel blij mee neem ik aan!


Ja, dat was geen leuke tijd en ik raak van mijn leven geen MMORPG meer aan. Tegenwoordig game ik gewoon veel, maar niet meer dwangmatig.

Dat ben ik met je eens!


Wat mij altijd in het verkeerde keelgat schiet, is dat het paard achter de wagen wordt gespannen. Men is ergens tegen (muziek, tv, games, fietsen op zondag, wat dan ook) en dan moet dat dus ook tegen Gods wil zijn, in plaats van andersom.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Bambi

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Bambi » 28 mei 2017 01:05

Terug in de tijd voor een homostel: 80 zweepslagen

https://twitter.com/ActualidadRT/status ... 9318164485

En dan vragen ze zich af waar het geweld tegen homo's vandaan komt

Gebruikersavatar
hans0166
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1466
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:30

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor hans0166 » 28 mei 2017 08:23

Bambi schreef:
En dan vragen ze zich af waar het geweld tegen homo's vandaan komt


nu haal je toch een paar zaken door elkaar, dit heeft niets met de "gemiddelde" homohater te maken.
Er wordt wel heel veel op de allochtoon gewezen, maar ook de nederlander/europeaan/amerikaan, is er zelf ook heel goed in.

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Tante Pollewop » 31 mei 2017 17:09


Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3648
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor henkie » 01 jun 2017 07:47

Valse gieren zijn dat dus. :mrgreen:

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Tante Pollewop » 01 jun 2017 08:48

Het schijnt dat 1 op de 5 pinguïn-stellen homo is. Zo vals zijn die vale gieren dus niet hoor! :wink:

de passant
Sergeant
Sergeant
Berichten: 322
Lid geworden op: 15 okt 2014 12:16

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor de passant » 01 jun 2017 09:20

Tante Pollewop schreef:2 mannelijke vale gieren broeden ei uit en voeden jong op.
Tegennatuurlijk! :-({|=

Nou zeg, tjonge wat natuurlijk is dit, Artis !!!!, ik heb het even opgezocht EEN DIERENTUIN!!!, Als er iets wel tegennatuurlijk is is het een dierentuin! , in het artikel wordt gesteld dat het een homo koppel is , Is het aan de beide "heren"gevraagd?, het zijn gewoon 2 mannetjes maar er wordt weer een bepaalde draai aangegeven, kortom slecht journalistiek stukje.


Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Tante Pollewop » 01 jun 2017 09:40

de passant schreef:Nou zeg, tjonge wat natuurlijk is dit, Artis !!!!, ik heb het even opgezocht EEN DIERENTUIN!!!, Als er iets wel tegennatuurlijk is is het een dierentuin! , in het artikel wordt gesteld dat het een homo koppel is , Is het aan de beide "heren"gevraagd?, het zijn gewoon 2 mannetjes maar er wordt weer een bepaalde draai aangegeven, kortom slecht journalistiek stukje.

Nou, het komt veel vaker voor in de dierenwereld.
Of het nu een geaardheid is of niet, het gedrag wordt waargenomen. Ook buiten de dierentuin.
Lees ook dit maar eens.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Chaya » 01 jun 2017 10:41

Sinds wanneer moeten we ons vergelijken met de dierenwereld om dingen als "natuurlijk" te beschouwen?
Er zijn dieren die hun jong in de steek laten, het doden in bepaalde omstandigheden, hun ei in een ander nest leggen, parasiteren op de andere soort, vinden wij toch ook niet normaal? Hoop ik.
Maar homohaat en zweepslagen is onchristelijk.
Of dat nu echt nog een opmerkelijk nieuwtje is..... ik lees het regelmatig, helaas.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Tante Pollewop » 01 jun 2017 10:58

Chaya schreef:Sinds wanneer moeten we ons vergelijken met de dierenwereld om dingen als "natuurlijk" te beschouwen?
Er zijn dieren die hun jong in de steek laten, het doden in bepaalde omstandigheden, hun ei in een ander nest leggen, parasiteren op de andere soort, vinden wij toch ook niet normaal? Hoop ik.

Volgens mij zijn alle gedragingen van dieren natuurlijk, ongeacht welke.
Omdat biologisch gezien die vale gieren geen eieren kregen is het natuurlijk opmerkelijk dat ze er nu wel één hebben. Een leuk positief nieuwtje.
Dat is alles. En het is natuurlijk grappig dat er hier door de passant zo lekker gehapt wordt. :mrgreen:

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Tante Pollewop » 02 jun 2017 20:35


Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Boekenlezer » 06 jun 2017 20:24

Tante Pollewop weer in z'n element met homonieuws? :roll:

Tante Pollewop schreef:Volgens mij zijn alle gedragingen van dieren natuurlijk, ongeacht welke.
...

Dat kan best. Of het ook in overeenstemming is met de oorspronkelijke scheppingsorde, is een andere vraag, aangezien we in de wereld van ná Genesis 3 leven.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Tante Pollewop » 07 jun 2017 09:31

Boekenlezer schreef:Tante Pollewop weer in z'n element met homonieuws? :roll:
Ja, heerlijk! 8) Wil je nog wat nieuwtjes?


Boekenlezer schreef:Dat kan best. Of het ook in overeenstemming is met de oorspronkelijke scheppingsorde, is een andere vraag, aangezien we in de wereld van ná Genesis 3 leven.

Als ik deze i.m.o. te letterlijke interpretatie van het begin van Genesis oké zou vinden, zou ik kunnen zeggen: jij leeft dus ook in de wereld van na Genesis 3, en dus ben je in evenredige mate niet in overeenstemming met de scheppingsorde.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Mortlach » 07 jun 2017 09:37



Man, als je ergens cynisch van wordt, dan is het Ierse politiek. Vraag het de gemiddelde Ier en die zal ongetwijfeld iets zeggen in de trant van "Ach, het maakt toch geen moer uit, ze maken er allemaal een puinhoop van"

Hoewel er zeer langzaam verbeteringen worden doorgevoerd, en hopelijk helpt deze premier dit wat vooruit.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw


Terug naar “Actualiteit & Politiek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten