Donald Duck

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mohamed

Re: Donald Duck

Berichtdoor mohamed » 31 aug 2014 11:34

Lol doe me toch de strip maar want ze bewegen zo houterig. :mrgreen:

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Donald Duck

Berichtdoor Boerin » 09 nov 2014 23:13

Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Lock&Stock

Re: Donald Duck

Berichtdoor Lock&Stock » 10 nov 2014 09:31

Boerin schreef:De ontmaskering van de teletubbies:
https://www.youtube.com/watch?v=SlaRHYn ... page#t=116


Ik mis het punt denk ik...of dacht jij deze hele tijd dat de Teletubbies echt waren??

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Donald Duck

Berichtdoor Boerin » 10 nov 2014 09:46

Lock&Stock schreef:
Ik mis het punt denk ik...of dacht jij deze hele tijd dat de Teletubbies echt waren??

:lol: Nou je hebt wel een hoge pet op van YEC-ers. Nee m'n zoontje van 5 vroeg of Teletubbieland echt was en toen heb ik 't voor 'm opgezocht. Nooit geweten wie er in die pakken zaten.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Lock&Stock

Re: Donald Duck

Berichtdoor Lock&Stock » 10 nov 2014 10:33

Boerin schreef: :lol: Nou je hebt wel een hoge pet op van YEC-ers. Nee m'n zoontje van 5 vroeg of Teletubbieland echt was en toen heb ik 't voor 'm opgezocht. Nooit geweten wie er in die pakken zaten.


Ah ok, aangezien je er "ontmaskering" bij had gezet dacht ik eerlijk gezegd dat het om een of andere anti-christelijke samenzwering was, die teletubbies.

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Donald Duck

Berichtdoor Boerin » 10 nov 2014 11:20

Lock&Stock schreef:Ah ok, aangezien je er "ontmaskering" bij had gezet dacht ik eerlijk gezegd dat het om een of andere anti-christelijke samenzwering was, die teletubbies.

Ja klopt wel, dat was een flauwe grap, even wat luchtigs tussen alle topics hier door dacht ik.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

mohamed

Re: Donald Duck

Berichtdoor mohamed » 10 nov 2014 11:42

Op een forum waar serieus bevraagd wordt of Donald Duck occult is is alles mogelijk. ;)

Gebruikersavatar
BladeStraight
Luitenant
Luitenant
Berichten: 739
Lid geworden op: 13 okt 2014 14:45

Re: Donald Duck

Berichtdoor BladeStraight » 15 nov 2014 15:18

Even hard gelachen:

Faramir schreef: De drie neefjes zijn altijd bij oom Donald, maar waar zijn de vader en moeder van deze neefjes? Is het goed dat deze drie neefjes worden opgevoed door een man alleen? Is het goed dat Donald en Guus Geluk voortdurend aan het strijden zijn om Katrien? Wordt een man aantrekkelijk om wat hij heeft en wat hij kan of is het om wie hij is? Die vragen komen in het licht van hoe de Heere de dingen heeft bedoeld en geschapen toch bij mij op.
“You contribute nothing to your salvation except the sin that made it necessary.”
― Jonathan Edwards

Gebruikersavatar
johannes1
Moderator
Berichten: 3134
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:13
Contacteer:

Re: Donald Duck

Berichtdoor johannes1 » 25 nov 2014 13:26

Dit jaar is er een jubileum uitgave geweest waarin de moeder van de 3 neefjes voorkomt. Is het nu beter?
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Anoniem_89

Re: Donald Duck

Berichtdoor Anoniem_89 » 26 nov 2014 22:57

johannes1 schreef:Dit jaar is er een jubileum uitgave geweest waarin de moeder van de 3 neefjes voorkomt. Is het nu beter?

Nee, het is niet bijbels te noemen dat de kinderen alsnog achtergelaten worden door hun moeder. Waar is trouwens de vader? vragen vragen... :?

Welk nr was dat trouwens?

Lock&Stock

Re: Donald Duck

Berichtdoor Lock&Stock » 27 nov 2014 10:33

Anoniem_89 schreef:Nee, het is niet bijbels te noemen dat de kinderen alsnog achtergelaten worden door hun moeder. Waar is trouwens de vader? vragen vragen... :?

Welk nr was dat trouwens?


Je maakt een grapje of niet?

Bambi

Re: Donald Duck

Berichtdoor Bambi » 27 nov 2014 14:23

Anoniem_89 schreef:Nee, het is niet bijbels te noemen dat de kinderen alsnog achtergelaten worden door hun moeder. Waar is trouwens de vader? vragen vragen... :?

Dat is normaal eendengedrag hoor. :wink:

Gebruikersavatar
johannes1
Moderator
Berichten: 3134
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:13
Contacteer:

Re: Donald Duck

Berichtdoor johannes1 » 28 nov 2014 14:35

Anoniem_89 schreef:Nee, het is niet bijbels te noemen dat de kinderen alsnog achtergelaten worden door hun moeder. Waar is trouwens de vader? vragen vragen... :?

Welk nr was dat trouwens?

was niet echt een nr in de serie meer een jubileumblad. Ergens in de periode jun-aug is het geweest dat hij er bij zat. Moeder zit overigens in een raket in de ruimte :-$
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

hubert
Majoor
Majoor
Berichten: 1815
Lid geworden op: 16 feb 2012 14:50

Re: Donald Duck

Berichtdoor hubert » 28 nov 2014 21:52

Faramir schreef:
De drie neefjes zijn altijd bij oom Donald, maar waar zijn de vader en moeder van deze neefjes? Is het goed dat deze drie neefjes worden opgevoed door een man alleen? Is het goed dat Donald en Guus Geluk voortdurend aan het strijden zijn om Katrien? Wordt een man aantrekkelijk om wat hij heeft en wat hij kan of is het om wie hij is? Die vragen komen in het licht van hoe de Heere de dingen heeft bedoeld en geschapen toch bij mij op.


Vanuit reformatorisch/rk oogpunt gezien, is het niet zo slecht als opgevoed worden door 2 mannen of 2 vrouwen.
Hoe de Heer de dingen geschapen en bedoeld heeft wordt niet duidelijk uit de Bijbel. Anders waren er niet zoveel discussies over.
Maar dat we elkaar moet liefhebben en respecteren is wel duidelijk hier en daar geformuleerd.

Anoniem_89

Re: Donald Duck

Berichtdoor Anoniem_89 » 29 nov 2014 23:28

Anoniem_89 schreef:Nee, het is niet bijbels te noemen dat de kinderen alsnog achtergelaten worden door hun moeder. Waar is trouwens de vader? vragen vragen... :?

Welk nr was dat trouwens?


Lock&Stock schreef:Je maakt een grapje of niet?

Jep :lol:

Bambi schreef:Dat is normaal eendengedrag hoor. :wink:


Haha ja inderdaad :D


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten