Ontvoering in Ede

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Re: Ontvoering in Ede

Berichtdoor pol » 30 mei 2009 10:08

Boekenlezer schreef:Volgens een bericht zou ze nu in de Verenigde Staten zitten. Dan vraag ik mij toch een beetje af: hoe is ze door de douanecontrole heengekomen op Schiphol? Of zouden ze daar niet weten dat zij de ontvoerde persoon is? Bij een ontvoering kan ik mij zo voorstellen dat zo'n meisje opvalt door haar emotionele toestand. Hm, beetje vreemd. :|


Dat idee had ik ook, maar ze is met haar vader dus waarschijnlijk staat ze bij hem in het paspoort en wie zegt dat het meisje het erg vind.

Ben blij dat ze niet ontvoerd is door een wildvreemde want dan is het vaak vele malen erger.

Samanthi

Re: Ontvoering in Ede

Berichtdoor Samanthi » 30 mei 2009 10:40

Ik sluit me bij poll aan
gr Samanthi

Speedy
Majoor
Majoor
Berichten: 2280
Lid geworden op: 30 jan 2003 16:20

Re: Ontvoering in Ede

Berichtdoor Speedy » 30 mei 2009 11:02

Boekenlezer schreef:Volgens een bericht zou ze nu in de Verenigde Staten zitten. Dan vraag ik mij toch een beetje af: hoe is ze door de douanecontrole heengekomen op Schiphol? Of zouden ze daar niet weten dat zij de ontvoerde persoon is? Bij een ontvoering kan ik mij zo voorstellen dat zo'n meisje opvalt door haar emotionele toestand. Hm, beetje vreemd. :|


Tja, wat dacht je van Ede .... Duitsland ....... Weeze/Stuttgart ...... misschien via Londen ............ US?

No problemo dat doe je binnen 2,5 uur a 3 uur (tenminste als je stuttgart neemt)

Gaat allemaal zo snel.
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Re: Ontvoering in Ede

Berichtdoor Gerdien B. » 30 mei 2009 19:36

Het kan bestr zijn dat ze bij de vader is, maar de schade bij dat meisje kan juist extra groot dardoor zijn. Iemand die je vertrouwd, neemt je zomaar mee naar een ander land, zonder gedag te kunne zeggen van andere mensen, zonder dat je er op voorbereid bent.

Als iemand je zoiets aandoet die je vertrouwd, kan dat meer schade toe brengen, dan als onbekenden het zijn.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Ontvoering in Ede

Berichtdoor Boekenlezer » 30 mei 2009 21:04

Blijkbaar is het toch gelukt, gezien deze berichten:
Rechter: Vader moet Katja teruggeven
Vader Katja blijft verdachte

Dat lijken mij geen berichten voor een twijfelachtige toestand van de zaken.

Het scheelt inderdaad wel, dat dit er achter zit, en dat het niet gaat om één of andere ontsnapte pedofiele TBS-er die uithaalt.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Speedy
Majoor
Majoor
Berichten: 2280
Lid geworden op: 30 jan 2003 16:20

Re: Ontvoering in Ede

Berichtdoor Speedy » 30 mei 2009 21:16

Gerdien B. schreef:Het kan bestr zijn dat ze bij de vader is, maar de schade bij dat meisje kan juist extra groot dardoor zijn. Iemand die je vertrouwd, neemt je zomaar mee naar een ander land, zonder gedag te kunne zeggen van andere mensen, zonder dat je er op voorbereid bent.

Als iemand je zoiets aandoet die je vertrouwd, kan dat meer schade toe brengen, dan als onbekenden het zijn.


Vergeet even niet dat het kind al beschadigd was, omdat de moeder het kind het contact met de vader onthield en dat is ook schandalig. Wederom worden er zaken over de rug van een kind uitgevochten. En dit is niet het eerste geval. De rechten voor de vader blijven erg ver achter bij de rechten die de moeder heeft.
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Re: Ontvoering in Ede

Berichtdoor Gerdien B. » 30 mei 2009 21:56

Ik zeg ook niet dat ze niet beschadigd is, maar er werd hier gezegd dat het goed is dat ze bij een vertrouwd iemand is, omdat het anders vele malen erger is.
Dat geloof ik niet. Juist mensen die dicht bij je staan, kunnen je het hardst treffen!

Het is verschrikkelijk wat dit meisje nu al allemaal heeft moeten mee maken!
Laatst gewijzigd door Gerdien B. op 31 mei 2009 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Gebruikersavatar
maboc
Sergeant
Sergeant
Berichten: 407
Lid geworden op: 13 nov 2008 21:35
Locatie: Den Haag

Re: Ontvoering in Ede

Berichtdoor maboc » 31 mei 2009 16:24

Boekenlezer schreef:Volgens een bericht zou ze nu in de Verenigde Staten zitten. Dan vraag ik mij toch een beetje af: hoe is ze door de douanecontrole heengekomen op Schiphol? Of zouden ze daar niet weten dat zij de ontvoerde persoon is? Bij een ontvoering kan ik mij zo voorstellen dat zo'n meisje opvalt door haar emotionele toestand. Hm, beetje vreemd. :|



Ik begreep dat het mogelijk om de vader ging die het meisje meenam. Dat zou mogelijk verklaren dat ze niet huilend en/of in paniek een vliegtuig in moest.
Ik kan me overigens voorstellen dat ze in Duitsland of Belgie op een vliegtuig zijn gestapt. (Ik weet niet hoe de internationale procedures zijn, maar kan me voorstellen dat het wat langer duurt voordat ze in Brussel op mogelijk ontvoerde meisjes uit Holland gaan letten)
Hij die u roept is trouw en doet zijn belofte gestand.
(1 Tessalonicenzen 5 vers 24)

Riska

Re: Ontvoering in Ede

Berichtdoor Riska » 31 mei 2009 16:40

Speedy schreef:Vergeet even niet dat het kind al beschadigd was, omdat de moeder het kind het contact met de vader onthield en dat is ook schandalig.

Vader woont al jaren in Amerika. Het lijkt mij eerlijkheidshalve een beetje moeilijk - understatement - om een kind op gezette tijden bij de vader te brengen, toch?
We zijn vaak geneigd een oordeel te vellen zonder precies te weten hoe het zit. Want vaak wordt slechts een kant van de zaak als zijnde de waarheid naar buiten gebracht.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Ontvoering in Ede

Berichtdoor Evelien » 09 jun 2009 08:28

Riska schreef:
Speedy schreef:Vergeet even niet dat het kind al beschadigd was, omdat de moeder het kind het contact met de vader onthield en dat is ook schandalig.

Vader woont al jaren in Amerika. Het lijkt mij eerlijkheidshalve een beetje moeilijk - understatement - om een kind op gezette tijden bij de vader te brengen, toch?
We zijn vaak geneigd een oordeel te vellen zonder precies te weten hoe het zit. Want vaak wordt slechts een kant van de zaak als zijnde de waarheid naar buiten gebracht.


En de moeder heeft het meisje mee genomen (ontvoerd) naar nederland. Zij had dat nooit mogen doen.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 39 gasten