Terrorisme in Frankrijk

Discussies over het nieuws en de politiek.

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Terrorisme in Frankrijk

Berichtdoor Boekenlezer » 14 nov 2015 17:46

Chaya schreef:Uit de Volkskrant van 21 februari 2015:
IS zal niet rusten voor Eindtijd is aangebroken

OPINIE Met gewetenloze wreedheid wil IS een bloedige apocalyps en de komst van de Messias afdwingen.

Geen macht ter wereld die dit kan stoppen.

Je maag keert zich om van IS. Dat effect blijkt het echter ook op menige moslim te hebben, want ik heb gehoord dat door IS veel moslims in Irak zich in het christendom gaan interesseren. Door IS gaan ze een afkeer voelen van de islam. Een verblijdend bericht vond ik dat!
Zo zie je dus dat IS in feite tegen zichzelf in werkt.

Chaya schreef:Hier is een overzicht van de tijden waarop het plaatsvond, dan zie je dat het RD een beetje laat erop insprong.

Dat was dan inderdaad een beetje laat, ja.
Om 21:30 ben ik gaan fietsen, dus ook toen al was mijn eventuele verbinding met de media al verbroken.

Maar goed, gisteravond is dus alles gebeurd. Ik vernam het vandaag, waardoor het net zo goed iets van zaterdag 14 november kan zijn in mijn beleving.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3499
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Terrorisme in Frankrijk

Berichtdoor benefietdiner » 14 nov 2015 18:00

Het valt niet moeilijk voor te stellen dat dit in Frankrijk het begin van het einde van onze samenleving zal zijn, want wat gebeurt er als na de eerste aanslagen in Nederland de honderdduizenden asielzoekers uit hun opvangcentra breken en al plunderend en vernielend door onze straten trekken, en hele wijken, dorpen en zelfs complete steden veroveren? Dan zal de overheid geen andere keus hebben dan de staat-van-beleg af te kondigen en het leger in te zetten.

Sommigen van u denken nog steeds dat dit enkel onnodig angst zaaien is en dat dit hier nooit kan gebeuren. Hardnekkige ontkenners adviseren we niet alleen de vele YouTube video’s van door Europa trekkende agressieve asielzoekers te bekijken.


'Terrorist kwam als vluchteling EU binnen'
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2474 ... en___.html

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Re: Terrorisme in Frankrijk

Berichtdoor Tante Pollewop » 14 nov 2015 18:04

benefietdiner schreef:
Het valt niet moeilijk voor te stellen dat dit in Frankrijk het begin van het einde van onze samenleving zal zijn, want wat gebeurt er als na de eerste aanslagen in Nederland de honderdduizenden asielzoekers uit hun opvangcentra breken en al plunderend en vernielend door onze straten trekken, en hele wijken, dorpen en zelfs complete steden veroveren? Dan zal de overheid geen andere keus hebben dan de staat-van-beleg af te kondigen en het leger in te zetten.

Sommigen van u denken nog steeds dat dit enkel onnodig angst zaaien is en dat dit hier nooit kan gebeuren. Hardnekkige ontkenners adviseren we niet alleen de vele YouTube video’s van door Europa trekkende agressieve asielzoekers te bekijken.


Is dit een trol?

Het zijn niet de vluchtelingen die dit doen. Die vluchten voor dit soort geweld.

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3499
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Terrorisme in Frankrijk

Berichtdoor benefietdiner » 14 nov 2015 19:24

Tante Pollewop schreef:
Is dit een trol?

Het zijn niet de vluchtelingen die dit doen. Die vluchten voor dit soort geweld.

Er zijn er velen met jou die blind zijn en denken: 'ach die vluchtelingen'.
Lees de waarheid achter de doodgezwegen massa-immigratie van moslims in westerse landen.

Afbeelding

https://ejbron.wordpress.com/2014/07/06 ... se-landen/

Nooit gelezen over: 'de lach van Allah'
http://www.refdag.nl/nieuws/buitenland/ ... d_1_953325

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Re: Terrorisme in Frankrijk

Berichtdoor Tante Pollewop » 14 nov 2015 20:13

Je bent dom. Ik weet het, geen sterke reactie. Maar ik heb geen zin in een zinloze discussie. Ik hoop dat je in gaat zien dat vluchtelingen je naasten zijn.

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Terrorisme in Frankrijk

Berichtdoor meribel » 14 nov 2015 20:17

wat een afgrijselijke afschuwelijke verschrikkingen toch weer allemaal!
ik zou zó graag eens 24 uur met een terrorist in een kamer verblijven om te begrijpen wat er nou helemaal in die koppies omgaat!!
ik snáp het gewoon niet,
het enige wat ik kan bedenken is dat die mensen allemaal gehersenspoeld en psychisch ziek zijn ( als die breivik ook )

:cry: :cry: :cry:

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Terrorisme in Frankrijk

Berichtdoor Chaya » 14 nov 2015 20:48

meribel schreef:wat een afgrijselijke afschuwelijke verschrikkingen toch weer allemaal!
ik zou zó graag eens 24 uur met een terrorist in een kamer verblijven om te begrijpen wat er nou helemaal in die koppies omgaat!!
ik snáp het gewoon niet,
het enige wat ik kan bedenken is dat die mensen allemaal gehersenspoeld en psychisch ziek zijn ( als die breivik ook )

:cry: :cry: :cry:

Ben jij nog in de naieve veronderstelling dat je hen kunt ompraten?
Als zelfs de ouders en grootouders volkomen machteloos staan en je hoort van getuigen dat ze totaal emotieloos te werk gaan, heb je nog steeds
de gedachte dat je met hen een redelijk gesprek kunt voeren??
Als jij 24 uur met hen in een kamer wil verblijven, ben je dood, zo simpel is het.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1932
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Terrorisme in Frankrijk

Berichtdoor pindas83 » 14 nov 2015 20:57

Tante Pollewop schreef:Je bent dom. Ik weet het, geen sterke reactie. Maar ik heb geen zin in een zinloze discussie. Ik hoop dat je in gaat zien dat vluchtelingen je naasten zijn.


En jij naïef. Dat vluchtelingen je naasten zijn zegt mij niet zoveel, dat zijn die terroristen tenslotte ook.
Je bent gewoon simpel als je denkt dat er tussen alles wat er binnen wordt gelaten geen kwaadwillende, IS-klanten tussen zitten.

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Re: Terrorisme in Frankrijk

Berichtdoor Tante Pollewop » 14 nov 2015 22:58

Dat beweerde ik ook niet. Maar Wilders en Benefietdiner zijn tegen elke buitenlander binnen onze grenzen

de passant
Sergeant
Sergeant
Berichten: 322
Lid geworden op: 15 okt 2014 12:16

Re: Terrorisme in Frankrijk

Berichtdoor de passant » 15 nov 2015 08:28

Tante Pollewop schreef:Dat beweerde ik ook niet. Maar Wilders en Benefietdiner zijn tegen elke buitenlander binnen onze grenzen

Ach gut, zou benefietdiner echt iets tegen Koningin Maxima hebben......??? :shock:

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3499
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Terrorisme in Frankrijk

Berichtdoor benefietdiner » 15 nov 2015 09:54

Tante Pollewop schreef:Dat beweerde ik ook niet. Maar Wilders en Benefietdiner zijn tegen elke buitenlander binnen onze grenzen

Wilders en Benefietdiner zijn tegen het grondbeginsel van het kwaad dat momenteel over Europa gaat en dat is de islam.
95% van de vluchtelingen zijn geen vluchtelingen maar islamitische gelukzoekers met een afschuwelijke cultuur.
Alle moskeeën die het ook erg vinden wat er in Frankrijk heeft plaats gevonden heeft zijn hypocrieten inclusief de Rotterdamse burgemeester Aboutaleb, omdat de as van het kwaad de islam is.

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Re: Terrorisme in Frankrijk

Berichtdoor Tante Pollewop » 15 nov 2015 10:53

Wat een haat.

We zijn niet in oorlog met een religie, we zijn in oorlog met de barbaren van IS.

Yoshi

Re: Terrorisme in Frankrijk

Berichtdoor Yoshi » 15 nov 2015 12:02

Tante Pollewop schreef:Wat een haat.

Het kan idd wat hatelijk overkomen om Wilders (en Benefietdiner) dingen toe te schrijven die niet gezegd zijn.
Zo werk in in een groot IT project waar tientallen Chinezen en een aantal Bulgaren, Spanjaarden en mensen uit India. Die zijn allemaal hier in Nederland en werken aan dat project. Daarna zal een deel verdergaan met projecten in Nederland en een deel zal weer vertrekken naar land van herkomst. Veel buitenlanders dus binnen onze grenzen, ik heb daar Wilders echter nooit tegen horen ageren. Hoe kom jij er dan bij dat Wilders (en Benefietdiner) tegen elke buitenlander binnen onze grenzen zijn?
We zijn niet in oorlog met een religie, we zijn in oorlog met de barbaren van IS.

We zijn in oorlog met het salafisme, enkel onze politiek leiders zijn te naïef om zich dat nu al te realiseren. Ondanks dat de AIVD de handen er al aan vol heeft en daarover al gerapporteerd heeft aan de overheid. 20.000+ in Nederland woonachtige moslims hangen deze extremistische vorm van islam aan en zijn een gevaar voor de staatsveiligheid. De politiek heeft echter meer op met zeteltjes en interresantdoenerij dan met het preventief beschermen van de bevolking. Zowel de normale moslims als alle andere Nederlanders lopen gevaar zolang onze politieke leiders weg blijven kijken.

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Re: Terrorisme in Frankrijk

Berichtdoor Tante Pollewop » 15 nov 2015 13:15

Wat benefietdiner en Wilders zeggen is dat mensen die op de vlucht zijn voor het geweld van IS het land niet binnen mogen. Daar reageer ik op.

Yoshi

Re: Terrorisme in Frankrijk

Berichtdoor Yoshi » 15 nov 2015 13:19

Tante Pollewop schreef:Wat benefietdiner en Wilders zeggen is dat mensen die op de vlucht zijn voor het geweld van IS het land niet binnen mogen. Daar reageer ik op.

Prima, dan had je wel iets zorgvuldiger je woorden mogen kiezen.
Alhoewel ik het er niet mee eens ben begrijp ik het wel. We zien voornamelijk jongemannen van strijdbare leeftijd hierheen komen. Dat geeft te denken. Verder ben ik voor een zeer strenge selectie aan de grenzen van de EU en zodra men dan in aanmerking kan komen voor de status vluchteling herverdeling binnen Europa. Dan zal de EU echter wel samen moeten werken en door Merkel is dat ver uit zicht.


Terug naar “Actualiteit & Politiek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten